ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

سونی با Xperia Z2 بارسلون را تکاند … !

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ب.ظ



شرکت سونی در تلاش برای حفظ جایگاه خود در بازار ایالات متحده است. البته امید این شرکت در بازار های جهانی خیلی بیشتر است. امروز سونی در کنگره جهانی موبایل، در کنفرانسی اختصاصی به معرفی محصولات خود پرداخت. با ما باشید تا نگاهی به دست پخت امروز سونی داشته باشیم.  


امروز از طرف شرکت سونی شاهد معرفی تبلت جدید این شرکت : Xperia Z2  به همراه یک میان رده به نام :Xperia M2  و همچنین گل سر سبد این شرکت، در سطح پرچمداران،  گوشی هوشمند سونی :Xperia Z2 هستیم.


اول از همه به سراغ پرچمدار گوشی های هوشمند سونی Xperia Z2 ( تصویر بالا ) میرویم.

گجتی جذاب و ضد آب، با نمایشگری ۵.۲ اینچی ( Full HD TRILUMINOS ). پردازنده این غول، کوالکام اسنپدراگون ۸۰۱ است. این پردازنده در کلاک 2.3GHz تنظیم شده. حافظه موقت یا RAM آن 3GB است و از باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری بهره میبرد. دوربین این گوشی هوشمند ۲۰.۷ مگاپیکسل است به همراه برنامه های اختصاصی سونی در عکاسی ( مانند: Timeshift و AR Video )



حال بیایید نگاهی نیز به تبلت جدید سونی بیندازیم. The Xperia Z2 Tablet در واقع یک نسخه از برادر کوچک خود Xperia Z2 است. از ویژگی های آن میتوان به کیس ضد آب و صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی ( Full HD ) اشاره کرد. صفحه نمایش این تبلت از نوع LED هست که به گفته سونی قرار است رنگ هایی روشن، زنده و طبیعی تر از گذشته را ارائه دهد.

این تبلت از پردازنده چهار هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۸۰۱ با کلاک تنظیم شده در 2.3GHz بهره میبرد. RAM این تبلت 3GB و باتری آن نیز ۶۰۰۰ میلی آمپری است. دوربین این تبلت 8.1 مگاپیکسل در عقب و 2.2 مگاپیکسل در جلو است.



دست پخت میان رده سونی را هم باید چشید، Xperia M2 . کمی از خانواده جا مانده … کالبدی نازک دارد، البته ضد آب نیست. این میان رده دارای صفحه نمایشی ۴.۸ اینچی ( qHD ) است. یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۰۰ با کلاک 1.2 GHz آن را یاری میکند. باتری این میان رده ۲۳۰۰ میلی آمپری است و دوربینی با ۸ مگاپیکسل دارد.


سونی اعلام کرده که گوشی هوشمند Xperia Z2 و تبلت جدید این شرکت Xperia Z2 Tablet در ماه آینده عرضه ای جهانی خواهد داشت. در مورد میان رده ی جدا مانده از خانواده نیز قرار است دو ماه دیگر نیز به انتظار بنشینیم یعنی حدودا در بهار شاهد این میان رده خواهیم بود.


منبع

  • ۹۲/۱۲/۰۵
  • دی.آر نوید

Xperia Z2

Xperia Z2 Tablet

Xperia M2

سونی

نظرات  (۳)

اینایی که پرچمدار سونی (Z1) رو خریده بودن چه گناهی کردن ؟!

سونی به جای این که بیاد روی نمایشگرش کار کنه و حاشیه گوشیش رو کم کنه و یا رابط کاربریش رو عوض کنه و یا گوشیش رو سبک تر کنه فقط به فکر اضافه کردن امکانات الکیه!

این گوشی با 185 گرم وزن و اون حاشیه های زیاد با اون ظاهر گنده به نظر من اصلا خوب نیست !


 

Galaxy s5 رو ندیدین
  • حمیدرضا ریزوندی
  • درجواب reza zere
    اولا سونی باید این گوشی رو معرفی میکرد تا از قافله رقبا جا نمونه. در ثانی حاشیه گوشیهای سونی به خاطر ضد آب بودنشه، ثالثا اون گوشیهای سامسونگ هستن که با امکانات نرم تفزاری الکی حدود 8 گیگ از حافظه داخلی رو اشغال کردن، رابعا این گوشی از زد وان هم باریک تر و هم سبک تره. زد وان 170 گرم بود ولی این 154 گرمه. خب  ترکیب جنس شیشه و فلز باعث سنگینی گوشی هم میشه. خیلی بده الکی تخریب کردن برندها.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی