ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

۲۹ مطلب توسط «نیما نقی پور» ثبت شده است

هیوندای بزرگترین سازنده اتوموبیل در کشور کره جنوبی و یکی از مطرح ترین کمپانی های خودروسازی در آسیا مدل مفهومی جدید خود را با نام Intrado  معرفی کرد.

همین چند وقت پیش بود که توی گزارشی برایتان از جدیدترین شاهکار نیکون نوشتیم.اکنون این دوربین دوست داشتنی و حرفه ای با مشخصاتی بهبود یافته نسبت به نسل گذشته خود حرف های بیشتری برای گفتن دارد.در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با D4S آشنا شوید.

سن دیسک سازنده مطرح و خوش نام حافظه های جانبی در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا از جدیدترین و البته پرظرفیت ترین و البته بازهم کوچکترین حافظه جانبی خود رونمایی کرد.

در حالی که تمام نگاه ها به سمت بارسلون دوخته شده و همگان منتظر اخبار گوشی های جدید هستند ماکروسافت آرام و بی سر و صدا یک اکس باکس ارزانتر را معرفی کرده،در ادامه مطلب همراه ما باشید

اینتل پر آوازه ترین شرکت سازنده پردازنده در دنیا در خلال کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا از دو سری جدید پردازنده های 22نانومتری خود رونمایی کرد.این پردازنده ها زیر مجموعه سری اینتل اتم هستند.در ادامه مطلب نگاهی گذرا به اتم های جدید اینتل می اندازیم.

گارمین سازنده به نام محصولات جی پی اس نسخه دوم ساعت هوشمند خود را معرفی کرداین ساعت که fēnix 2 نام دارد مانند نسخه قبل یک جی پی اس کامل است  اما تمرکز اصلی این محصول روی قابلیت های آموزشی و  سلامت بدن و تناسب اندام است.در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار میدهیم

evleaks بزرگ لو دهنده محصولات مختلف این بار هم دست به افشای جدیدی زد.همین چند ساعت پیش از امکانات جدید ویندوزفون 8.1 نوشتیم و حالا با این لومیای جدید میتوان گفت که پیش بینی ها تا حدودی درست بوده است.

امسال برای ردموندی ها سال سرنوشت سازیست.همه نگاه ها سمت آنهاست.همه منتظر آپدیت جدید ویندوزفون هستند.ما هم باخبر شدیم در این آپدیت جدید نشانه هایی از تلاش برای بهبودی وجود دارد.

تنها چند روز دیگر به آغاز موتور شوی جنوا زمان داریم.هرچه نزدیک تر میشویم اخبار جذاب تری از بهترین خودروسازان دنیا به دستمان می رسد.به نظر می رسد شرکت های خودروساز بعد از گذار از این یکی دو سال پر رکود حالا با چشمانی پر امید به اینده می نگرند.جنوا موتور شو چشم اندازیست از امید به آینده.

ریموت کنترل جدیدی برای کنسول ایکس باکس وان طراحی شده و به زودی برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.