ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

Samsung Galaxy S5, Samsung Gear 2

به نظر ما سامسونگ برای کاربران "حرفه ای" خود در اس5 سنگ تمام گذاشته است. کاربران حرفه ای، یعنی همان مدیرانی که به کسب و کارهای بزرگ مشغول اند و تماما در سفرهای کاری هستند. همان هایی که به دنبال گوشی هوشمندی می گردند که حداقل چند سالی برایشان کار راه انداز باشد، بله همان مدیران. چرا؟ در ادامه همراه ما باشید شاید که بتوانیم شما را متقاعد کنیم! 

Samsung Galaxy S5

کمتر از 40 ساعت از معرفی اس 5 سامسونگ گذشته است و خیلی ها فکر می کنند که خب... این هم یک تلفن اندرویدی دیگر...که چه؟! و بگذریم از تمامی حرف و حدیث های نویسندگان ترنجی و نظرات کاربران مان! اما من می گویم که این، همین اس5، نه یکی از بهترین، که بهترین تلفن هوشمند بیزنسی امسال است، آن هم برای کسانی که به اصطلاح در رده ی کاربران اینترپرایز قرار می گیرند. آنهایی را می گویم که زیاد آن طرح دانه-نقطه ای پشت اس 5 را به دید ضعف نمی نگرند. همان هایی که کاربری یک وسیله را در کنار کیفیت عالی آن مدنظر قرار می دهند و ملاک آنها برای کیفیت، جنس بدنه نیست! اگر شما از این دسته از کاربران هستید، شما را به ادامه ی مطالعه ی این پست دعوت می کنم، اگر هم که نه، باز هم از همراهی شما خوشحال خواهیم شد.

در این پست، با 10 دلیل برای شما توضیح خواهیم داد که چرا می گوییم بهترین تلفن هوشمند بیزنسی 2014 را اس5 می دانیم.

  1. سنسور های پیشرفته: سامسونگ در اس5، سنسور اثر انگشت، سنسور ثبت ضربان قلب و فرستنده ی زیرسرخ (همان IR) را اضافه کرده است. به شخصه، از قابلیت های اسکنر اثر انگشت خوشم می آید. این سنسور می تواند سطح امنیتی گوشی را بالا ببرد. لااقل بر روی iPhone 5s که عالی بود. همچنین پرداخت های شما را نیز ایمن کند. گرچه باز هم ترجیح می دادم از اثر انگشت نه بعنوان رمز عبور، که بعنوان شناسه کاربری استفاده شود. در هر صورت، اینگونه امنیت بیشتری می توانست داشته باشد. بعنوان کسی که خودش را اهل ورزش می داند، از قابلیت پیگیری ضربان قلب که به صورت "کارخانه ای" و نه با اپ های دیگر بر روی این گوشی موجود است، خرسندم. فرستنده ی IR هم که می تواند گوشی شما را به یک کنترل سراسری تبدیل کند. خود من گوشی های فاقد این فناوری را حاضر نیستم تهیه کنم. حرف من را آنهایی متوجه می شوند که زیاد کنفرانس داده باشند!
  2. مقاوم در برابر آب و غبار: خیلی از کسانی که به درجه ی مدیریت مهندسی رسیده اند (یعنی مهندسانی که آنقدر تجربه میدانی و تحصیلات دانشگاهی کسب کرده اند که سرپرستی و مدیریت سایر مهندسان را به عهده می گیرند)، اکثرا در میدان مشغول به کار هستند. خب، مدیریت که همیشه در دفاتر شیک و مجلل صورت نمی گیرد. بعضی وقت ها برای این که یک کار به خوبی انجام شود، باید خودت انجامش دهی. خیلی وقت ها شده که در این میدان های کاری، گوشی خود را به دلایل عدم مقاومت در برابر شرایط نامناسب جوی از دست داده ام. حتما نباید با گوشی غواصی کرد که! همین که مقاومت قابل قبولی داشته باشد، مناسب این دسته از مدیران خواهد بود.
  3. قابلیت Knox 2: در بسیاری از کسب و کارها، گوشی استفاده شده باید استاندارد امنیتی دولتی یا شرکتی را داشته باشد. در اس 4 سامسونگ، این قابلیت که به شدت به امنیت گوشی های کسب و کاری را افزایش می هد، ناکس نام دارد. نسخه ی دوم این نرم افزار امنیتی در اس5، امن تر از گذشته شده است.
  4. باتری قابل تعویض: آن فبلت غولپیکر و زیبای ضد آب سونی را به خاطر دارید؟ سری ضدآب Z را چطور؟ حتما می دانید که باتری آنها سرجایشان چسبیده است. قدر این عافیت کسانی دانند که به پریز برق و پاوربانک ها دسترسی ندارند. در ضمن، برای یک گوشی مقاوم در برابر آب، کمی قابل تامل است.
  5. شکاف کارت حافظه: برای انتقال مدیا و همچنین نگهداری از آن، یکی از بهترین گزینه ها می باشد. من به شخصه مدیاها را بر روی کارت های حافظه نگه می دارم و از حافظه داخلی گوشی به نحو دیگری استفاده می کنم. اینگونه؛ مدیریت بهتری هم می توان بر محتوای در دسترس خود داشته باشیم.
  6. گجت های مکمل؛ Fit و Gear 2: به نظر من از نیازهای یک مدیر می باشد. مدیریت هست و تمرکز بر محتوی! چه بهتر اینکه به جای پرت شدن حواس از کاری مهم به گوشی و عواقب بیرون کشیدن آن از جایگاهش (بخوانید: جیب!)، بتوان با نگاهی گذرا، به تماس ها و سایر ارتباطات سروسامان داد.
  7. آخرین نسخه از پردازشگرها: سامسونگ از آخرین ورژن پردازشگر بر روی اس5 استفاده کرده است. این روزها، مخصوصا در مدیریت، ثانیه ها حرف اول را می زنند. چه کسی هست که دوست داشته باشد وقت با ارزش خود، که می تواند از آن برای پیشبرد هدف های والایی استفاده کند را صرف انتظار برای باز شدن برنامه ای در گوشی کند؟ اس5، روانیت رابط کاربری و سایر برنامه ها را هنگام اجرا و پس از آن، با این پردازشگر ضمانت می کند.
  8. دوربینی پیشرفته: عکس برداری از پروژه ی در حال پیشرفت، یکی از احتیاجات مدیران برای پیگیری پروژه می باشد. بیشتر اوقات، عرضه ی تخت و تاز در میدان ها آنقدر تنگ است که یدک کشیدن یک دوربین - حال هر چقدر هم کامپکت و کوچک- در کنار سایر وسایل، ایجاد مزاحمت می کند. اس5 با سنسور پیشرفته ی 16مگاپیکسلی خود، همراه با HDR پیشرفته (که واقعا در محیط های آفتابی، نعمتی است) و فوکوس قابل انتخاب، نیاز مدیران را برای استفاده از دوربینی مجزا، رفع کرده است.
  9. صفحه نمایشی بزرگ، موبایلی جیبی: سامسونگ بهترین صفحه نمایش های موبایل در دنیا را بر روی گوشی های سطح بالای خود قرار می دهد. علاوه بر کیفیت بی مثال صفحه نمایش هایی نظیر نوت3 و اس5، اندازه ی مناسب نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. مناسب یعنی هم بتوان با آن در راه به اسناد و مدارک مورد نیاز رسید (حداقل آنها را مطالعه کرد) و هم اینکه اندازه ی گوشی را چنان بزرگ نکرده باشد که با نگهداری آن مشکل ایجاد کند. اس5، تمامی این سه ویژگی را دارا می باشد.
  10. رابط کاربری حرفه ای: تاچ ویز سامسونگ بسیار شلوغ و خسته کننده شده بود. اما رابط کاربری جدید اس5، همانگونه که باید، بر محتوی تمرکز دارد و این، برای مدیران دقیقا همان چیزی است که می بایست باشد.

نظر من این است که علی رغم این خرده گیری هایی که از بدو معرفی به آن گرفته شده است، باز هم به فروش میلیونی خود ادامه خواهد داد. هر چه نباشد، برای کسانی که ماموریت های شغلی دارند و مدام در رفت و آمد هستند، کسانی که بار مدیای زیادی دارند، کسانی که به عکاسی علاقمند هستند . کسانی که می خواهند گوشی هوشمندی بخرند که تا چند سال آنها را از خرید مجدد بی نیاز کند و همچنین مدیرانی که در این پست راجب آنها بحث کردیم، انتخاب اول خواهد بود. سایرین، تعدادشان انگشت شمار است! نظر شما چیست؟ 

  • ۹۲/۱۲/۰۷
  • سینا آرامیان

کسب و کار

سامسونگ گلکسی اس5

سامسونگ

نظرات  (۳۳)

عالی بود!!
در کل گوشی خوبیه ولی خودم از سامسونگ خیلی خوشم نمیاد خوب هر کسی هم یه سلیقه ای داره 
بدون شک گلکسی اس5 برترین گوشی سال 2014 هست.امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که این گوشی داره فوق العاده هست.گوشی با بیشمار امکانات.بهترین صفحه نمایش بهترین دوربین بهترین رابط کاربری بهترین پردازنده بهترین سنسور ها برای راحتی کاربران..دیگه چی میخواهید از یک گوشی؟متاسفانه سایتای ایرانی شدن بزرگترین دشمن سامسونگ و همه از خبرانلاین بگیر تا دیجی کالا و زومیت و...همه از سامسونگ بد میگن و یه عده محدود کل سایتا رو گرفتن که تو کامنتاشون از سامسونگ بد بگن.مهم این هست مردم دنیا به سامسونگ اعتماد دارند و میدونند که برترین ها همیشه برای سامسونگ هست.من تبریک میگم به سایتتون و براتون ارزوی موفقیت میکنم.از دست یه عده سایت انتی سامسونگی مارو نجات دادید که یه عده ریختن برای خالی کردن کمبودای برندای خودشون سر سامسونگ...سامسونگ با اس5 بازم قدرتشو نشون داد
شما کی باشی؟ الان اس5 چی داره که بقیه ندارن که اونو بهترین دونستی در حالی که پرچمداران اچ تی سی و ال جی و اپل که بیان هنو معرفی نشدن ولی وقتی معرفی بشن قطعا اس5 له خواهد شد با این امکاناتش...رم2...بدنه فوق العاده بی کیفیت...نداشتن لرزشگیر اپتیکال...نداشتن زوم اپتیکال...ضد آب و ضد گرد و بار در سطح پایین و فقط دهن پر کن...باتری که فقط 200 تا تقویت شده...داستن سنسور اثرانگشتی که 10ساله رو لب تاپها استفاده میشه و بدون هیچ تغییری فقط کپی کرده...حاشیه زیاد و و و همه اینها نشون میده اس5 اصلا در حد و اندازه های نام خودش و پرچمدار سال 2014 نیست.
نظرتون رو جلب میکنم به این لینک که میزان رضایت جهانی از اس5 رو ببینین.
بدون شرح:
http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S5-did-you-like-it_id53061
جمله رو ببین.نوشته قطعا له خواهند شد!!!شما از اینده خبر داری؟؟مثل اینکه ایفون5اس تازه معرفی شده میخوای هنوز چند ماه نشده بازم معرفی کنه؟؟سامسونگ تو هر لحاظ که فکر کنی بهترین هست.بهتره تعصب رو بذاری کنار و اینقدر عقده وار از سامسونگ بد نگی.رمش 2 هست؟؟پس چرا ایفون5 رمش 1 بود ایفون5اس بازم رمش 1 بود عیبی نداشت؟؟؟خوبه همین اس5 همه گوشی هارو تو بنچمارک شکست داده!!!متن رو دوباره بخون نمیخوام تکرار کنم ببین سامسونگ چقدر نواوری و چقدر امکانات رو گوشیش گذاشته که برندای دیگه در حسرتش به سر میبرن!!!از 7هزار رای میشه فهمید رضایت جهانی؟؟شما 7هزار نفر برید برندای در پیت خودتون رو بخرید و ما میلیون ها نفر تو جهان اس5 میخریم که فقط فروش یک محصولمون از کل فروش خانوادگی برندای شما بیشتره!!!یک محصول در برابر کل فروش یک برند!!!
عرض ادب خدمت اساد سینای عزیز
استفاده کردیم ممنون
مطلب خوبی بود
به نظر منم این شکایات و بدبینی های زیادی که از بدو ورودش شکل گرفت بخاطر طراحی نچندان زیبا و تکراریش بود که باعث شد اصلا خوبی هاش دیده نشه
که بنظرم بعد از چند وقت و با چنین مقالاتی مردم از حسن های این گوشی اطلاع پیدا میکنن و محبوب میشه
و بدون شک پر فروش ترین اندرویدی خواهد بود
و در جواب آقای سجاد:
1) اول صبر کنین پرچمدارای دیگه بیان بعد ندیده تعریف کنید
2) سامسونگ اولین شرکت بود که رم 3 رو اورد. شش ماهه که روی نوت3 و بعد اون تو تمام تبلت های رده بالاش زد پس به رم 3 گوشی های دیگه که تازه اومده ننازید. اینکه چرا رم 3 نزد هنوز معلوم نیست ولی بزودی مشخص میشه(که به احتمال زیاد این رم سرعت بالاتری داشته و حجم کمتر)
3)بدنش بی کیفیت نیست. فقط زیبا نیست که اونهم رنگ های سفید و آبیش بنظرم خیلی قشنگن.
4)در عوض مطمئن باشید بهترین دوربین رو بین تمام گوشی های سال خواهد داشت.
5) هنوز هیچ گوشی ای زوم اپتیکال نداره!!!
6) آی پی 67 یعنی از لحاظ ضدآب بودن کمتر ولی ضد گرد و غبار بودن بیشتر!! پس نگین الکی و دهن پر کن!! اگه اینطور بود این گواهی رو اصلا بهش نمیدادن
7)تا حد معمول تقویت شده و به گفته سامسونگ مصرف باتریش بهینه تر و بهتر شده که باید دید و مقایسه کرد و بعد نظر داد
8)کمترین حاشیه در بین گوشی های زد آب رو داره.
9) از بررسی های اولیه اش بر میاد که سنسوره خوب و روونی داره.
و در پایان اینکه بدون شک کامل ترین گوشی سال خواهد بود.
مشت نمونه خرواره عزیز...فون آرنا بزرگ ترین سایت فناوری دنیاس
آیفون قضیه ش فرق داره چون سیستم عامل و پردازنده فوف العاده قویش طوری با هم مچ میشن که رم 512 هم بزاری باز همه اندرویدیها رو شکست میده...من تا حالا آیفون تو دستم نگرفتم ولی اینقد مقاله راجع بهش خوندم که بهش ایمان اوردم. البته هرگز هم نمیخرمش.
همه دنیا فهمیدن سامی تو بنچمارک تقلب کرده...همه دنیا فهمیدن فرکانس پردازندشو اوذکلاک کرده و گوشیش دیوانه وار داغ میکنه...همه دنیا فهمیدن کارمند استخدام کرده تا تو سایتای دنیا برندهای دیگه رو بکوبن
نوآوری سامسونگ دقیقا چیه؟ کارشناسا اعلام کرده 90% خصوصیات نرم افزاری سامسونگ که اونا رو تو تبلیغات بزرگشون میکنه یا بکار نمیان یا درست عمل نمیکنن و فقط دهن پرکنن. حتی خود سامسونگیا هم تاییدش کردن...فناوری باید کاربردی باشه
سامسونگ چه نوآوری داره که بقه ندارن؟
پردازنده و چیپ گرافیکی که از کوالکام میگیره...تاچ ویزش هنوز هم به پای سنس اچ تی سی نمیرسه...ضد ابش که تازه امسال کپی کرده خیلی ضعیف تر از سونی هست، نمیدونم استانداردهاش رو میدونی یا نه. حتی مدیرعامل سامی هم لحظه معرفی گفت ضد ابه ولی بهتره تو آب فرو نبرین!!!!!!!!!!
سنسور اثرانگشت که حتی نتونست از اپل برداره و باید دستتو بکشی روش مثل لب تابها( پارسال تو وان مکس اچ تی سی هم بود)...جنس باتریش همون جنس قبلیه و تغییری نداده که البته این باتری رو خودش نساخته بود. اسپیکرها همچنان ساده هستن. دوربین باز هم لرزشگیر اپتیکال یا زوم اپتیکال نداره...رم 2 از رم 3 نوت3 کمتره و این یعنی رمش پرچمدار 2014 سامسونگ از رم محصول خودش در 2013 کمتره!!!!!!!!
جنس و زیبایی بدنه حال آدمو به هم میزنه...دقیقا نوآوریش چیه میشه بگی؟ سنسور ضربان قلب؟ اینو با نصب یه اپلیکیشن تو همه گوشیها و دست گذاشتن رو فلاش میشه داشت.
قطعا خوبی هایی هم داره و اسنپ801 و رم 2 همه نیازهای ما رو براورده میکنه ولی در اس5 نه اثری از نوآوری دیده میشه و نه اثری از خیلی آپشن هایی که برا پرچمدار 2014 مورد نیازه.
در یک کلام سوای ظاهرش گوشی بسیار خوبی هست ولی اصلا انتظارات رو براورده نکرد. نوآوری بخوره تو سرشون حتی خیلی چیزایی که همه اونها رو قطعی میدونستن و حتی در گوشی های سال قبل هم بود رو نذاشت!
اصلا برو تو سایت سامسونگ کامنت ها رو بخون که چقدر طرفداراش ناراحت و ناامید بودن. سایت خودشو که قبول داری؟
معذرت می خوام ( ضد آب) :))
خداوکیلی اس5 گوشی خوبیه...همش یه رم 3 روش میذاشت که برا شرکتش اصلا زحمتی نبود...یه بدنه فلزی زیبا هم براش طراحی میکرد که اونم چیز سختی نبود....لرزشگیر اپتیکال و این چیزام قبلا هم بوده و زحمتی نداشت.
اچ تی سی هم یه روز به انتقادها گوش نکرد و کلی ضرر داد...سامسونگ باید بیشتر به حرف طرفداراش
گوش میکرد.
بررسی مسخره ای بود
یادمون نره سال 2014 هستش
این امکاناتی که میشمارین خیلی عقب موندست
بازم حرفت تناقض هست..(مشت نمونه خرواره ...)پس با این حرفت داری به حرف ما میرسی چرا چون که سامسونگ پر فروش ترین برند جهان هست.پس این حرفا تو سایتا مشت نیس!!!اندک هست..یه عده محدود که تو سایتا ریختن و از سامسونگ بد میگن و فکر میکنند که الان همه دنیا هم همین نظر رو دارن.اگر سامسونگ بد بود تو خاک و سرزمین اپل سامسونگ جز پر فروش ترین برندا نبودش الان!!!ایفون گفتی و سیستم عاملش.واقعا داری سیستم عامل اسباب بازی و سبک اپل رو با اندروید مقایسه میکنی؟؟اندروید سنگین هست و برای همینم این مزیتش هست.نه مثل اپل که نه ویجت داره و نه...اینقدر زیاده که گفتن نداره!!!!برای همینم 2گیگ رم یا 3 گیگ رم کافی هست.پس بهتره ایفون دستت بگیری ببینی اسباب بازی بیش نیس در برابر مثلا نوت3!!!!اقایی که همه دنیا همه دنیا میکنی اطلاعاتت در حد یک ادم مبتدی هست.همه دنیا هم فهمیدن که همه برندا!!!!!!!!!به جز!!!!!!!!! موتورولا و برند نکسوس!!!!!!تقلب کردن.متوجه شدی عزیز؟؟کدوم استخدام؟سامسونگ اون داستان مسخره رو رد کرد.سامسونگ اینقدر فروش داره که نیاز نداره بچه مدرسه ای استخدام کنه بره براش تبلیغ کنه.کیفیت و خدمات سامسونگ پشتیبانش هستن نه کامنت نویس!!!در ضمن بر فرض محال هم واقعیت داشته باشه اون فقط یک کشور بود.بقیه دنیارو چی میگی؟؟؟بهتره ایپد ایر و ایفون 5سی گرفته تا انواع اکسپریا و اچ تی سی و...رو دستت بگیری تا بفهمی داغ شدن یعنی چی!!کارشناسان اعلام کردن 90 درصد؟؟؟؟نمیشه 85 درصد بشه؟؟یا 50 درصد؟؟این امار رو از کجا اوردی؟؟از همون جایی که اوردی بذار همون جا دفن بشه چون خیلی خنده داره.فقط به همین اکتفا کن که سامسونگ بعد از برند بزرگ IBM نواور ترین برند جهان هست.گرفتی چی شد؟؟فقط امکانات نرم افزاری اس4 میارزه به کل ایفون ها.نوت3 و اس5 به کنار!!!!!!کلا شما اقا سجاد شدید از سامسونگ عقده داری.میخندم کامنتای مسخرتو میخونم.انگار گوشی رو امتحان کرده میگه ضعیف تر هست ضد اب بودنش!!!میگه از طرف کاربران سامسونگ که سنسور هاش بدرد نمیخوره!!!ببین این حرفا برای خودت هست.از طرف مردم یا طرفدارا حرف نزن!جالبه میگه کپی!!اگر کپی هست سونی با اکسپریا زد هم کپی کرده از گوشی قبلی سامسونگ که ضد اب بوده!!!برترین پردازنده برترین رابط کاربری برترین صفحه نمایش و...همه و همه برای سامسونگ هست.ببین اقا سجاد اطلاعاتت صفر هست.هیچی از گوشی بارت نیس.سنسور رو از اپل برداشته؟؟پس اپل هم از موتورولا برداشته.خنده داره گوشی رو کار نکرده داره میگه باطریش صعیف هست.ببین خیالت راحت امثال تو خیلی کم هستن.خیلی.شماها بهتره برید همون اچ تی سی تایوانی و سونی خز رو بخرید...سامسونگ با اس5 دنیای جدیدی رو باز کرد برای علاقه مندان به تکنولوزی.همیشه سامسونگ نواوری داشته و برندای دیگه فقط دنباله رو سامسونگ بودن.سامسونگ برندی شده که گرفتنش برای برندای دیگه رویا شده.اس5 شاهکاری هست برای سال 2014 که نمونش ممکنه خیلی طول بکشه که بیاد.افرین به سامسونگ برای این همه نواوری و ابتکار و احترام به مشتری.....
سجاد شما نگران طرفداراش نباش.طرفداراش راضی هستن و فروشش سال دیگه مشخص میشه..اس5 با همینی که هست بهترین گوشی بازار هست.....تا نوت4 بیاد که رو دستش بلند شه.وگرنه گوشی به پاش نمیرسه
http://www.sammobile.com/2014/02/24/samsung-galaxy-s5-is-now-official-snapdragon-801-soc-16mp-camera-fingerprint-sensor-dust-and-water-resistant/

نظرات مردم دنیا در مورد گلکسی اس5 در سایت سامسونگ موبایل
Disappointed یعنی ناامید کننده
Missed خراب کرد
shit لعنت
hateتنفر
seriously جدی؟
I prefer my s4 اس4 ترجیح میدم
joke شوخی

امیر جان روزی چندین ساعت وقت در سایتهای موبایل داخلی و خارجی میزارم که توش طرفدارای همه برندها هستن و خیلیاشونم بی طرف نظرشونو میگن.
تا یه هفته پیش من به همه میگفتم مطمئنم سامسونگ میترکونه و شاید خودم اولین خریدارش باشم.
اگر آماری میدم از خبرهای کاملا رسمی هست که معتبرترین سایتهای فناوری دنیا یعنی جی اسم آرنا و فون ارنا با تایید جهانی اعلام میکنن و سایتهای ایرانی مثل زومیت و مرحوم نارنجی هم ترجمشون میگنن بعضا...پس اینجا من سامسونگ رو نمیکوبم و اگه بحث برند دیگه ای باشه من به اندازه کافی از اپل و ال جی و نکسوس و اچ تی سی و سونی و نوکیا هم آمار و انتقاد و پیشنهاد دارم که تا صب برات رو کنم.

حقیقت: دنیا از اس5 راضی نیست.
روز خوش
یکی از دوستای ما امروز گفت باباش براش iphone S5 خریده...

من.I:
اپل o-O
گلکسی اس5 D:
ببین اقا سجاد یا بهتره بگم اقای ترول شما خودتو با این سایتا مشغول کن.گفتم که اخر مشخص میشه که این گوشی چیکار میکنه اون وقت حسرتش برای شما و امثال شما میمونه.وقتی که اس5 به اندازه کل خاندان اچ تی سی تایوانی ورشکسته و سونی خز جاوا مانند فروش کرد میفهمی اس5 چی هست.شماها هنوز تو فاز بدنه هستی.برو تو ام هر چی دوس داری تو کامنتای سایتا بنویس ببین اخر کی برد میکنه.ببین سامسونگ چند میلیون اس5 میفروشه که قیمتش حتی از پرچم دارای سونی و اچ تی سی هم گرونتره.مثل سال پیش.دنیا رو تو چند تا سایت نبین.همین سایتای ایرانی یه عده بچه میافتن به جون هم.طرف میگه گوشی من اپله!!!!(اپل کارخونس نه گوشی))..میگیم چرا بهتره..میگه چون اپله دیگه!!!با همچین افرادی ما سرو کار داریم و اینا میان کامنت میذارن.پس خودتو ناراحت نکن و حرص نخور.من کامنتای شمارو خوندم.بیشتر نقش شما توسایتا ترول ورزی هست و مسخره بازی و با اطلاعات کم!یعنی تمامه حرفای شما در مورد کامنتایی که ازت دیدم بی اساس و تعصبی بوده.شما فقط برو ببین بعد از ای بی ام نواور ترین برند جهان کی هست بعد از سامسونگ بد بگو.سامسونگ خودش یک کشور هست نه یک شرکت کوچیک مثل اچ تی سی و سونی

حقیقت:گلکسی اس5 برترین گوشی سال 2014..شاخ ترین گوشی بازار که برای بعضیا خیلی سنگین بوده!
حرف شما درسته آقا سجاد
من خودم هم شب معرفی اس 5 هم از زومیت پیگیری میکردم و هم زنده ویدئوش رو میدیدم و واقعا ناامید شدم
کلی هم به سامسونگ بدو بیراه گفتم واقعا انتظارشو نداشتم
ولی همینطور که گفتم این خشم و ناراحتی من (و مطمئنم خیلی های دیگه مثل من) به خاطذ انتظارات بالام بوده و بخاطر ظاهر نه چسندان دلچسب اس 5
ولی حالا بعد چندروز خوبی های سامسونگ بیشتر به چشمم اومده و ازش تا حدی راضیم
و اون رو مطمئنا برتر از زد2 می دونم
آقا امیر لطفا با پرخاش به دیگران انگ ترول بودن نزن
من خودم یه سامسونگیم و واقعا از معرفی اس5 نا امید شدم(یعنی واقعا)
تا ساعت یک شب داداش کوچیکم داشت منو دلداری میداد!!!!
این یه واقعیته
خیلی ها مثل من نا امید شدن
خیلی ها
و من نظرسنجی فون آرنا رو کاملا قبول دارم که هشتاد درصد مردم ناامید شدن
و همینطور که گفتم بخاطر ظاهر نچندان زیبا و انتظاراته بالا بود
ولی این هم واقعیته که با شرکت سامسونگ طرف هستیم و پرچمدارش که مطمئنا پرفروشترین و کامل ترین گوشی اندرویدی خواهد بود
سامسونگ اینقدر بزرگ شده که همه اینقدر ازش انتظارات فضایی دارن که حد نداره.همه انتظار دارن اس5 صبح که پا میشی بره حتی برات نون بخره بیاد!!!عزیز منطقی باش.اره انتظارات از سامسونگ خیلی بیشتراز حد هست.ولی اگر با واقعیت نگاه کنی امکاناتی که داره از همه گوشی های حال حاضر بالاتر هست.این کم نیس.با بدنه سامسونگ مشکلی ندارم و طراحی هاشو دوس دارم.همه برندای طراحیشون یکی هست.ترول ورزی کردن که بهشون گفتم ترول.تو همین زومیت من عضو نیستم بعد از نارنجی زیاد دیگه فکر عضویت نیافتادم.خبرارو هم فقط خوده خبر رو میخونم نه کامنتارو بخونم هم چند تا کامنت اول رو.همین اقا تو همه صفحه ها هر چی دلش میخواد ترول بازی کرده و حرفای خنده دار.به این میگن چی؟؟شما هرچی میخوای اسمشو بذار از نظر من ترول بازی هست.من و خیلی های دیگر حتی دوستای اپلیم اصلا نا امید نشدیم.طراحی و این چیزا یه چیزی سلیقه ای هست.این که میگی 80درصد افراد منم میتونم یه امار بدم رو هوا.این که نشد دلیل.یکی خوشش امده یکی هم نه.پس خودتون رو با همه جمع نبندید
من آمار الکی ندادم بخدا!!
آمار رسمی فون آرناست!!
که واقعا سایت خوبیه و جامعه آماریشم خیلی بالاس
خوده شما اگه همه سایتای فناوریو خونده باشی اینهمه نظرای تند رو دیدی حتما
حداقل هشتاد درصد نظرا تند و بد بود نسبت به اس 5
اینا همگی که ترول نمیشن!!
خیلی ها حتی طرفدارای سامسونگ بودن
ولی همینطور که گفتم چون این نظرات اکثرا راجه به ظاهر بود بعد چند روز و دیدن کارایی های فوق العاده سامسونگ معتدل میشه و اس5 محبوبیت بالایی بدست میاره
دوست عزیز خیلی فرق هست بین ترول ورزی و انتقاد.معنی این دوتا رو شما متوجه بشی به حرفم پی میبری!!امار رسمی فون ارنا و خیلی سایتای دیگه مثل جی اس ام ارنا..باز نمیتونه نظر مردم رو نشون بده.یادته جی اس ام ارنا انتخاب برترین گوشی جهان رو گذاشته بود؟؟یادته چه گوشی اول شد؟؟که به اندازه اس1 هم فروش نداشته بود و...برو ببین دیگه....فروش اس5 همه چیو مشخص میکنه.این کره ای ها خیلی زرنگ هستن.میدونند دارن چیکار میکنند...فکرایی پشت همه این اتفاقات سامسونگ هست...
درسته ترول ورزی بحثش جداس
ولی خوب خیلی از دوستان غیر سامسونگی منتظر یه سوژه بودن که ترول ورزیو شروع کنن درست
ولی بحث من سر افرادیه که ترول نیستن ولی از سامسونگ بد میگن چون واقعا هنوز خوبیاشو ندیدن
بجای کلکل باید فقط آگاهی داد
در مورد اون نظر سنجی هم بنده باید یکی دو تا نکته رو بگم:
1) گوشی های نوکیا و بعضا سونی(کلا شرکتایی که در معرض سقوطن) واقعا محبوبن(واقعا) من هم خیلی دوسشون دارم کلا حس نوستالوژیکی بم میدن، قبلا 6600 داشتم الانم 112 و سی901 سونی ولی دیگه پرفروش نیستن خیلی ها واقعا1520 رو دوست دارن و بهش رای میدن ولی بدون شک نوت3 رو واسه خودشون انتخاب میکنن.
2)اکثر گیک ها و خوره های تکنولوژی توی این سایتا میچرخن نظر میزارن و رای میدن و در مقابل افرادی که این گوشیارو میخرن 1 درصدن. تبلیغات قویه سامسونگ پشتیبانی قویش و خرابی کم و امکانات بالاش سامسونگو دربین مردم خیلی محبوب کرده
و مطمئنا اس 5 هم فروش فوق العاده ای داره
این افراد عزیز چشم و گوششون بسته شده.کسی که میاد میگه ضد اب بودن رو سامسونگ کپی کرده در حالی که نمیدونه سامسونگ قبل از اکسپریا زد گوشی های ضد اب داشته چی میشه گفت؟قول میدم سامسونگ اگر فلزی بزنه فردا همین افرادی که انتقاد میکنند که چرا پلاستیکی میان میگن که فلزی رو کپی کرده!!!در مورد اون دو نکته هم دقیق حرف منو شما زدی.کاملا صحیح هست
اقا امیر شما تو خبر بهترین گوشی سال هم با تعصب کورکورانه جواب دادای.واقعا اس 4 گوشیه خوبی بود اما مطمعنا وان یه شاهکاره هنری تو نمیخوای ببینی از تعصب.
ببین داش امیر در مورد اون کارای کثیف سامی که گفتم مدرکش محکوم شدن در دادگاه و جریمه نقدی هست...اینا دیگه مثل توپ تو دنیا ترکید شما نمیدونی تقصیر من نیست.
حرف اول و آخر من این چیزیه که الان میگم، بعد میفهمی ترول یعنی چی. ترول ندیدی حالا:
هر برندی یه عیبی داره...
برا مثال
مشکل باتری اچ تی سی
مشکل صفحه نمایش سونی
کوچک بودن آیفون
و.....
همه سعی کردن مشکلشونو برطرف کنن و نتیجه هم گرفتن
ولی سامسونگ مشکل طراحی رو برطرف نکرد...آره نامردیه به خاطر یه عیب اینقدر کوبیده بشه ولی وقتی یه جهان 7 میلیاردی 4ساله دارن میگن ظاهر و جنس بدنه رو بهتر کن و گوش نمیده داره همون اشتباهی رو میکنه که اچ تی سی کرد و آخرش شد ضرر دادن....گوش نکردن به حرف منتقدین

حالا شما بگو من گیر الکی میدم...اون وقتا اچ تی سی میگفت حرف حرف منه و چیزی رو باتریم نمیزارم و آخرش به خاک سیاه نشست با اون عظمتش...اچ تی سی یه زمانی فرسنگ ها با همه برندها فاصله داشت ولی الان به نقطه صفر رسیده و دوباره شروع کرده تا جایی که وان شده بهترین گوشی سال و کم کم داره جون میگیره

یک جهان 7 میلیاردی 4 ساله به سامی دارن میگن بابا این طراحی و جنس بدنه رو درستش کن ولی سامی میگه حرف حرف منه...همون حرفی که اچ تی سی رو از عرش به فرش رسوند.
اینهمه فروش فروش میکنی هنو نفهمیدی تاثیر تبلیغات چیه؟
نمیگم کیفیت نداره ولی به مثال زیر برای تاثیر تبلیغات توجه کن:
الان همه دنیا من و تو رو به عنوان یه ایرانی وحشی و غارتگر و کثیف میدونن...این یعنی تبلیغات
وقتی امام علی رو توی محراب کشتن، خبرش که به همه جا رسید مردم گفتن: مگه علی نماز میخوند؟!!!!!!!!! طرف امام مسلمین بوده و ملت نمیدونستن اصن نماز میخونه یا نه!
تبلیغات یعنی این

سوای بعضی کارای کثیفش که قبلا گفتم همیشه تبلیغات سامسونگ رو تحسین کردم ولی حتی اگر روزی فقط سامسونگ فروش کنه و برندهای دیگه حتی 1 گوشی نفروشن باز هم نظر کارشناسان کیفیت رو تعیین میکنه.
سوال؟ آیا من ترول هستم؟
آقا اول صبر کنین بقیه شرکتا گوشیاشونو بدن بعد بگین بهترین گوشیه 2014 . هنوز دو ماه از سال 2014 نگذشته .
مسئله اینه که کسی که از اپل گوشی میخره یه انتظاری داره کسی که از سامسونگ یا اچ تی اسی و سونی میخره یه انتظاره دیگه  . اپل واقعا به طراحی اهمیت میده . چه سخت افزار چه نرم افزار . مثلا اگه اپل امسال دوباره همون طراحی 5s رو بده یا حداقل اگه همون طراحی رو میده تغییر قابل ملاحظه ای توی  ضخامت یا وزن گوشی نده همه نا امید میشن . چرا چون همه انتظار دارن اپل بهترین طراحی رو داشته باشه . ولی سامسونگ نشون داده طراحی آخرین چیزیه که بهش فکر میکنه. به هر حال باید صبر کرد .هرچند من امسال تمام حواسم به ویندوز فون ببینم چیکار میکنه.
اقا مسعود چرا فکر میکنی هر کسی که خلاف شما حرف بزنه متعصب هست؟؟پس طبق حرف شما منم میگم که شما هم متعصب هستی.من باید از شما اجازه بگیرم که کجا کامنت میذارم؟؟اس4 بسیار بهتر از اچ تی سی وان بود.از هر لحاظ که فکر کنی بالاتر بودش.چشماتو باز کن و تعصب رو از اچ تی سی بردار اقای چند نام:)
باز این اقا سجاد متعصب امد.انگار اصلا کامنت منو نمیخونه.من چی گفتم در مورد اون حرفت که گفتی کامنت نویس و اینا؟برو حرف منو بخون جواب حرفت اونجا هست و یکم اطلاعاتت رو بالاببر.اتفاقا ترول زیاد دیدم.یکیش شما هستی که خودتو داری با ترول ورزی نسبت به اس5 میکوشی!جالبه میگه کوچیک بودن اپل مشکلش حل شده.الان 4 اینچ خیلی بزرگ هست؟؟؟؟همین اچ تی سی وا باطریش افتضاح هست خوب شده؟؟صفحه نمایش اکسپریا زد2 باز هم در برابر سوپر امولد های سامسونگ حرفی برای گفتن نداره!ترکیدم از خنده.ولی کامنتای شمارو میخونم یاده صدا و سیما میافتم و حذب اصول گراها.که اقلیت هستن و میگن ما مردم!!!و از طرف مردم حرف میزنند.شما هم انگار ماینده 7میلیارد مردم شدید؟؟از کی تاحالا؟؟؟یعنی ترکیدم از خنده از حرفت.تعضب چنان کورت کرده عزیز که حالا حالاها بیدار نمیشی.طراحی سامسونگ و بدنش از نظر من و میلیون ها نفری که در جهان میخرن مشکلی نداره.شما هم که اقلیت هستید نخرید خیلی راحت!منتقدین؟من به سامسونگ تبریگ میگم که به این حرفا گوشی نمیده چون اگر گوش میداد به بدبختی اچ تی سی میرسید!!ببین دوست عزیز امثال شما فقط تو کار توجیح هستی.کسی که میاد از طرف 7میلیارد نفر حرف میزنه باید فهمید که خیلی خیلی از داستان و حرف پرت هست.خدایی چجور فهمیدی اینو؟؟؟برترین گوشی سال نوت3 بود.اچ تی سی وان از اس4 هم کمتر بودش.یعنی فرافکنی تا این حد ندیده بودم.داره امام علی رو با چی مقایسه میکنی؟واقعا برای شما متاسف هستم.تبلیغات نیس.مردم سامسونگ میخرن برای کیفیت خوب محصولاتش برای صفحه نمایش عالی و نواوری هاش برای کیفیت و طول عمر دستگاهاش برای سنسور های بیشمارش برای خوش دست بودنش و...خیلی موراد دیگه به خصوص برای پشتیبانی عالی سامسونگ از محصولاتش.بله شما از ترول هم اون ور تر هستید و غیر منطقی و از تعصب با سامسونگ مشکل داری که این خودش یک افتخار هست برای سامسونگ
من مانند میلیون ها نفری که تو دنیا از اس5 ناراضی هستن با دلیل و مدرک دارم میگم ضعف داره میشم ترول...بعد تو که در هر شرایطی میگی سامسونگ پادشاهه میشی بیطرف و منطقی
پسرجان دم از اطلاعات نزن که با اون حرفت که گفتی سامسونگ قضیه تخریب اچ تی سی .ان رو رد کرده فهمیدم آخرین بار کی اطلاعاتتو آپدیت کردی...از کامنت ها و گذر زمان میفهمیم که تروله کی عاشق فناوری...هه
ادبت رو هم زیاد کن...اگه  وقت گذاشتم برات بخاطر این بود که بحث واقعی ها رو بکنیم...من نه از زد2 یا آیفون یا چیز دیگه ای تعریف نکردم...فقط با اتکا به آمارها و اطلاعاتی که قبلا بیان شده و نظراتی که مردم دنیا راجع به اس5 دادن باهات بحث کردم.
باشه اس5 خوبه...بچه های اینجا میگن خوبه...بچه های زومیت میگن خوبه...بچه های فونآرنا میگن خوبه...بچه های جی اسم آرنا میگن خوبه...بچه های مرجع موبایل ایران میگن خوبه...بچه های سایت اصلی سامسونگ میگن خوبه...بچه های فیسبوک سامسونگ میگن خوبه...بچه های سام موبایل میگن خوبه....اصن همه چی آرومه
یه وقت فک نکنی تمام کاربران و فن های سامسونگ تو این سایتا به حدی ناراضی بودن که حتی سامی فیسبوکشم بسته هااااا...اصن این فکرا رو نکن.
خوبه من برات توضیح دادم که چرا دوس داشتم اس5 بترکونه! یکی تو زومیت هس ینی تو رو در 100 ضرب کنی میشه اون...به قول خودش فن سامسونگه....دوستای خوبی میشین برا هم
کدوم دلیل و مدرک؟؟همه حرفات از تعصب هست.تک تک حرفاتو جواب دادم.حتی متن های منو نمیخونی بعد میخوای نگم ترول؟فقط یه چیزیو تکرار میکنی.چی شد تو کامنت قبلی گفتی 7 میلیارد حالا شدی میلیون ها نفر؟؟فکر کنم تو کامنت بعدیت بشی هزاران نفر!!!همین میلیون نفر مجازی که میگی همه سامسونگ میخرن.میگم دیگه کل فروش خاندان اچ تی سی و سونی به فروش اس2 نمیرسه.به فروش اس3 نمیرسه.پس از میلیون حرف نزن که این طور نیس.پسرم خبر نداری بازم برات میگم چرا حرص میخوری؟سامسونگ اون قضیه رو رد کرد و حتی مدتی فعالیتش رو بست تو صفحه اجتماعی بعدا هم دادگاه یه رای داد.حرف من این هست که بر فرض محال این درست باشه و سامسونگ این کارو کرده باشه فقط یک کشور بوده.گرفتی چی شد؟؟؟سامسونگ تو همه کشور ها برترین هست.پس توجیح های تخیلی خودتو برای خودت بذار اون اچ تی سی تایوانی ورشکستت!!که به سامسونگ و ما نمیخوری!!!برو با 7میلیارد یه کمکی به اچ تی سی بدبخت بکن که دلم براش میسوزه!وقتی حرف اشتباه میزنی بهت نگم؟وقتی حرف خنده دار میزنی بهت نگم؟؟7میلیارد؟؟خب ادم خندش میگیره.باشه دیگه نمیخندم یعنی سعی میکنم!باز گفت مردم دنیا!!ببین احیانا نسبتی با مسولین صدا و سیما نداری؟؟؟ببین این مردمی که میگی وجود واقعی نداره.یه مجازی هست که از خودت و افکارت ساختی عزیزه من.معلومه همه چی اروم هست ولی نه برای انتی سامسونگی ها و ترول ها.چون امثال شما فقط منتظر موقعیت هستید برای حرفای تکراری.سامسونگ افتخارش این هست که شماها ازش اینجور حرف میزنید.هر چی برندی موفق تر این حرفا هم بیشتر.مشکل تو این هست واقعیت رو تو کامنت یه عده تو سایتا میسنجی.پس با اینا خودتو سیر کن ولی تو واقعیت دیدی یه اتفاق دیگگه افتاد اون وقت هست که به حرف من میرسی!امثال شما ترول ها هم زیاد بود تو نارنجی.میتونی با هم ترول های خوبی بشید...:)
اس5 که دنیا رو خندوند...تو هم یخوده دیگه ما رو بخندون
من تو این سایتم تو هم تو این سایتی...کامنتهایی که تو سایتهای مذکور گذاشته شده از طرف طرفداران و فن های سامسونگ صد برابر بدتر از حرفای من بود...انتقاد نمیکردن فحش میدادن...ینی همه دنیا ترولن
پسرجون نمیدونم چن سالته و چقد زبان بلدی ولی با استفاده از معانی چن تا کلمه انگلیسی که تو کامنتای قبلیم گذاشتم برو بخونشون...میگی نه برو تو همین زومیت خودمون وقتی اس5 معرفی شد نظرات طرفداران سرسخت سامسونگ رو بخون...بابا تو اصن روی هر چی کبک کم کردی...سر تو از قاب پلاستیکی سامی بکش بیرون پسر
برو ببین دنیا داره چی میگه...کارشناسا دارن چی میگن...تیتر دی جی کالا برای معرفی اس5: گالاکسی اس4...ببخشید...اس5 معرفی شد!!!!!!!!!!!!!!
هه
تو راس میگی...من ترولم و همه کسایی که تو دنیا دارن از اس5 بد میگن ترولن
من تو تمام پیج های هواداری سامسونگ هم رفتم...اونام مث من ترولن؟
میخوای انتقاداتمو از اپل و سونی و اچ تی سی و ال جی و نوکیا بگم تا بفهمی چی به چیه؟
پسر جان برو کامنتمو تو خبر گالاکسی اف بخون بعد میفهمی من کیم...بعد این هم کامنت هام رو خواهی دید

اونهمه سایت بهت معرفی کردم تو کامنت قبلی...خو برو کامنت ها رو بخون دیگه پسرجان...اصن من با سامی مشکل دارم...برو نظرات طرفداران متعصب و به اصطلاح فن های سامسونگ رو راجع بهش بخون چرا راه دور میری؟
اون اطلاعات و آماری هم که بهت دادم و تو قبول نداری بینشون هس
دیگه من چجوری حالیت کنم؟
آقا من ترولم برو نظرات سامسونگیها رو بخون
ببین سجاد تو مثل یک ترول هستی که شدت حرص خوردن داری این حرفارو میزنی پسر کوچولوی بابا و شدی مثل یک نوار که هی یه چیزیو تکرار میکنی.حرف جدید نداری چون حرفات ثابت هست و تکراری با علم محدود!دنیا به ایفون5اس که معرفی شد خندید.چون صفحه نمایشش بهتر که نشده بود هیچ خیلی چیزاش هم ثابت بود.رمش گرفته تا طراحی تکراریش.همین دنیایی که داری میگی همه فردا میرن اس5 میخرن حسرتش برای تو میمونه و امثال اقلیتی مثل تو که ریختن تو بعضی سایتا و شده برای تو مبنا.این قسمت کامنت حامد هم جواب خوبی هست برات دقت کن پسرم()اکثر گیک ها و خوره های تکنولوژی توی این سایتا میچرخن نظر میزارن و رای میدن و در مقابل افرادی که این گوشیارو میخرن 1 درصدن. تبلیغات قویه سامسونگ پشتیبانی قویش و خرابی کم و امکانات بالاش سامسونگو دربین مردم خیلی محبوب کرده
و مطمئنا اس 5 هم فروش فوق العاده ای داره)
توکه با سوتی که داری و گفتی 7 میلیارد خوب خندوندی مارو.ترکیدم یعنی.خودشو کرده نماینده 7 میلیارد.خدایی چند سالته شما؟نه همه دنیا ترول نیستن شما ترول هستی که فقط با تعصب یه چیزی میپرونی بدون داشتن علم و اگاهی!کبک که شما هستی.دنیات شده کامنت.جمع کن بابا کوچولو.اگر سامسونگ برند بزرگ دنیای تکنولوژی میخواست حرفای شما اقلیت رو گوش بده که وضعش این نبود.شماها اینقدر افکارتون محدود هست که دنیاتون شده کامنت و نظرات سایتا.سامسونگ خوب میدونه داره چیکار میکنه.میبینی کلا حرف تو همین هست.سایت و کامنت!!!شمااها 1 درصد کل خریداران سامسونگ هم نیستید.متوجه شدی؟؟اون 200 میلیونی که گلکسی خریدن هم از طراحی گلکسی خوششون میمده هم از بدنش.گرفتی چی شد؟حالا چرا تو اینقدر حرص میخوری و خودتو به درو دیوار میزنی؟خوش نیمده؟چه خوب که ترولی مثل تو نمیخره.راحت نخر...چرا اینقدر حرص میخوری عزیزم؟برو اچ تی سی تایوانی بیکیفیت رو بخر که برات داغ کنه بری روش نیمرو درست کنی با باطری مسخرش.اقای نماینده صدا و سیما اقای اقلیت اینقدر از مردم و دنیا حرف نزن که خندم میگیره:))))کلا کامنتت خیلی خنده داره.از بالا تا پایین یه چیزیو نوشتی و تکرار کردی.برو کامنت بخون برو سایت برو کامنت بخون بروسایت:))باشه اقلیت جان تو راس میگی:)خوش باش ولی وقتی دیدی اچ تی سی جونت ورشکست شد و سامسونگ پول جارو کرد حرص نخور.گرفتی چی شد؟؟اقای ترول ازین که شما از سامسونگ بدت میاد و نمیخری خیلی خوشحالم.سامسوگ داشتن لیاقت میخواد نه؟؟حرص هم نخور و ریلکس باش:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی