ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

سنسور اثر انگشت گلکسی اس 5 تایید شد

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
سنسور اثر انگشت
و باز هم نه چندان رسمی اما از طرف یکی از نزدیکان به سامسونگ ٬ یعنی sammobile تایید شده که گلکسی اس 5 که 5 اسفند معرفی خواهد شد دارای سنسور اثر انگشت است.خب این را که خودمان هم تقریبا می دانستیم اما چیزی که شاید زیاد خوشایند نباشد این است ...
 که طبق این گزارش باید قید سنسور یکپارچه با نمایشگر را بزنیم و به سنسوری همانند آنچه اپل در آیفون 5اس به کار برده چشم بدوزیم. البته شاید نه دقیقا به آن صورت. این طور که در گزارش sammobile آمده است طرز کار کرد آن اینگونه است که انگشتتان را به صورت عمودی روی دکمه اصلی (home button) باید سوایپ کنید (بکشید). آنچه که ما تصور کرده ایم ٬ شاید چیزی شبیه به سنسورهای اثر انگشتی باشد که در لپتاپ ها دیده ایم قبلا. یا همانند آن چه در وان مکس دیده شد. کاربران قادر خواهند بود تا 7 انگشت خود را در آن ثبت کنند و برنامه های مختلفی را با هر انگشت باز کنند. طبق معمول دیگر روش های امنیتی مثل رمز عددی موجود خواهند بود.
هر چند شایعاتی درباره تکنولوژی قفل گشایی با تشخیص چشم موسوم به iris درباره سامسونگ بود اما به نظر نمی آید که در گلکسی اس5 شاهد آن باشیم.
نظر شما درباره این نوع سنسور تشخیص اثر انگشت چیست ؟ در مجموع آیا کلا وجود آنها بسیار لازم و کاربردی است ؟
  • ۹۲/۱۱/۲۹
  • سینا عطایی

سنسور اثر انگشت

iris

Galaxy S5

گلکسی اس5

نظرات  (۲۷)

این سامی که فقط دنبال اپل میدوه.
سامسونگ کلا چی بلده از خودش؟؟؟

اونجوری دکمه home خیلی بزرگ میشه!
تقلب
سامی  تقلب کاره

سنسور اثر انگشت در ایفون 5s واقعا عالیست و نمیخاد دیگه با رمز گوشیتو باز کنی و بدون عیب و نقصی سریع با اثر انگشت باز میشه.ولی ای کاش در قسمتهای دیگه هم میشد استفاده کرد مثلا پیامها و یا عکسها فقط با اثر انگشت باز میشد.احتمالا سامسونگ اینها را درنظر خواهد گرفت و با کارایی بیشتر ارائه میده.
قبل از همه ی اینا من motorola atrix رو‌دیده بودم که این سنسور رو داشت! میتونین سرچ کنین
قبل از موتورولا یادمه که شارپ گوشی با سنسور اثر انگشت ساخته بود که باجاوا کار میکرد.
نمیدونم نام شرکت پنتک را شنیدین یا نه که گوشی Vega LTE-A IM-A880S را قبل از ایفون5s معرفی کرد و سنسور اثر انگشت داشت.
http://androidcommunity.com/pantech-vega-lte-a-im-a880s-unveiled-sports-fingerprint-sensor-and-rear-touchpad-20130806/
حالا ما باید بگیم اپل از این شرکت کپی برداری کرده؟میدونید چرا سنسور اثر انشگت این شرکت خیلی مثل اپل معروف نشد؟چون مثل اپل بلد نیست خیلی یک چیزی ر ابزرگ کند و در بوق و کرنا کند.
در آخر از شما خواننده عزیز خواهش میکنم که قبل از کامنت گذاشتن کمی بیشتر فکرکنید و ترول نباشیم.اینترنت شاید کاملترین مجموعه اطلاعاتی بر روی کره زمین باشه پس ازش استفاده کنید تا حداقل اگر تولید کننده نیستیم مصرف کننده های آبرومندی باشیم !

اره بازم میگم از اپل تقلب کرده .... :-)

اگه واقعا خلاقیت داشت زود تر این کار رو میکرد نه یه سال بعد اپل

در ضمن به خودم مربوطه چه جوری نظر میدم اگه ناراحتی نظر منو نخون

برای من مهم نیست که شما چه تصوری دارید چون هرکس به اندازه عقل و ظرفیت خودش میتونه یه چیزی را بفهمه.
اینم مهم نیست که تقلب کرده یا نه یا حتی کسی ازش تقلب کرده چون دنیای تکنولوپی این چیزها نمیشناسه.
راستی دوست عزیز با ios7کار کردی؟:)
میدونم این سایت اول راهه و زیاد جای کار داره ولی حتما فکر دکمه ویرایش و پاسخ باشید.
سپاس.
از طرز صحبت کردن و توهین هایی که میکنی معلومه که چقدر عقل و شعور داری ...
من چیزی به تو نمیگم چون خودت جواب خودت رو دادی !
بعضیا ‏(احمد) تا کم میارن میگن نظر کسی مهم نیست و شروع به توهین کردن میکنن که این طبق گفته ی خودشون ( همون بعضیا )و دوستی دیگر به عقل و فهم بستگی داره .‏.. ولی همون بعضی ها دارن از فقدانش رنج میبرند ‏!‏ احمد جان به قول نوشته طولانی خودت که معلوم نیست از کجا کپی کردی ، ترول نباش :-‏)‏
مابه ترول ها غذا نمیدهیم و کم نمی یاریم چون بحث منطقی نبود و باوجود اینکه بحثش منطقی نیود من با مدرک براتون ثابت کردم.بجای این بحث ها که بگی کپی هست بحث منطقی کن و یک گیک واقعی باش نه ترول:)واقعیت گفتم چیزی دیگه نگفتم میدونم تلخه برات:)
از جایی کپی نکردم چون خودم داخل سایت زومیت در لینک زیر نوشتم چندماه پیش میتونی ببینی.
http://www.zoomit.ir/it-news/8083-samsung-to-release-smartphone-with-fingerprint-sensor
اینم برای اینکه ترول نباشی
http://narenji.ir/10837-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%AD%D8%AB%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C
از سایت خوب ترنجی خاهش میکنم که نذارن مثل سایتهای دیگه بشه و ترول ها قسمت کامنت ها را خراب کنند من منطقی جواب دوستمون دادم.

شما الان خودت اومدی بی احترامی کردی ترول بازی در اوردی بعد میگی :
((از سایت خوب ترنجی خاهش میکنم که نذارن مثل سایتهای دیگه بشه و ترول ها قسمت کامنت ها را خراب کنند من منطقی جواب دوستمون دادم.))

من نمیدونم از کی تا حالا کم عقل و نفهم و کم ظرفیت شده منطقی !!!

شما اول خودت اون مطلب ترول نباشید رو بخون چون خودت بشتر بهش نیاز داری
1 هرگز لینک ارسال نکنید2 از عبارات نامشخص و رنجش آور استفاده نکنید3 متمدن باشید 4 هرگز لینک ارسال نکنید

 5 ...

 
(حالا همینارو بخون بقیه پیشکش )
ببین دوست عزیز من نمیدونم فهمیدن این موضوع واقعا اینقدر برات سخته؟ترول به چی میگن به این میگن که یکی مثل شما بیاد بحث های الکی که در همان بالا نوشتی راه بندازه منم چون دونستم علم و منطق نداری گفتم بالینک جوابت بدم تا حداقل اگر خودت تحقیقی نمیکنی اینجا یکی بیاد یادت بده.
بازم بیشتر فشار به مغزت بیار.یه بزرگی میگه:
ذهن انسان احمنق مثل مردمک چشم میمونه هرچی بیشتر نور بهش بتابی بیشتر تنگ می شود.
بجای این بحث ها بحث های منطقی بکن نه از صبح تا شب مثل نوچه های فیل شیلر در سایت ها الاف باشید و از این اراجیف ها بگید.ماهم خوب بلدیم.

خطاب به احمد : شما خودت اول شروع کردی به توهین کردن ( به همه ی اونایی که نظر داده بودن گفتی ترول ) و ترول فقط کسی نیست که چیز بی ربطی میگه ! بلکه اونایی که توهین میکنن از صد تا ترولم بد ترن !!!

در ضمن هر کسی بخواد میتونه نظر بده چه چرت و پرت نظر بده چه خیلی منطقی کسی حق نداره به کسی توهین کنه !!! چون نظر هر کس به خودش مربوطه ...

و من دیگه با شما چون خیلی بی منطقی حرفی ندارم ...

 

 

 

خطاب به مسعود : مسعود جان این اشخاصی که فقط بلد توهین کنن ارزش بحث کردن ندارن چون هر چی بیشتر باهاشون بحث کنی بیشتر شخصیتشون رو نشون میدن ...

شما به بزرگی خودت دیگه جوابش رو نده ببین خجالت میکشه یا نه !

 که البته فک نکنم بکشه !

مسعود جان یه سوال : برنامه های پولی ای او اس رو میشه با گیفت کارت به راحتی خرید یا مثل مایکروسافت دردسر داره ( البته بعضیا میگن ) ؟؟؟

دقیق میدونی دردسر های گیفت کارت مایکروسافت چیه ؟

گیفت کارت رو از کجا باید تهیه کرد ؟

خطاب به رسول :

حق با شماست این جور ادما ارزش وقت گذاشتن و پاسخ دادن رو ندارن و من دیگه جوابی بهش نمیدم !
در مورد برنامه های پولی ای او اس باید بگم که فقط شما باید کد گیفت کارت رو به وسیله ی ایتونز وارد کنید و مبلغ به حساب شما واریز میشه و بعدش میتونین برنامه های پولی رو خریداری کنید ولی در مورد گیفت کارت مایکروسافت قضیه فرق میکنه !!
شما باید اول از طریق گوگل مپ یه ادرس و شماره تلفن تو امریکا ( مثل  فروشگاه یا ... ) بدست بیارید و همراه با کد از طریق حساب کاربری مایکروسافتتون وارد کنید !!
در ضمن باید محل کشور تو گوشی و حساب مایکروسافتتون امریکا باشه !!!
و هنگامی که مبلغ رو وارد کردید نباید از طریق گوشی برنامه رو خریداری کنید بلکه باید از طریق کامپیوتر برنامه یو بخرید و بعد با گوشی رو خرید بزنید در این صورت گزینه ی نصب نمایان میشود ...
در ضمن هنگام انجام مراحلی که با کامپیوتر گفتم باید ای پی تون امریکا باشه ....

میتونین بقیه سوالاتتون رو در مورد ویندوز فون از اینجا بپرسید :
winphonecenter.com

برای خرید گیفت کارت و اموزش دقیق تر به اینجا مراجعه کنید :
gift724.ir

در ضمن شما با نصب این برنامه میتونین از برنامه های تخفیف خورده و رایگان شده ی ویندوز فون به مدت محدود با خبر شوید :
Store Dealshttp://www.windowsphone.com/en-us/store/app/store-deals/890485c3-7c32-42e3-b906-61ea62caeaa3

اصلاح لینک اخر :

http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/store-deals/890485c3-7c32-42e3-b906-61ea62caeaa3
خطاب به مسعود :‏ ممنون از راهنماییتون ‏!‏
خب اینجا رو هم کردن مثل چت روم دوست عزیز اشتباه اومدی.تو علاوه برااینکه جنون تعصب داری چشمات هم درست نمیبینه.نه تنها یکبار بلکه چندبار دیگه کامنتها را از بالا به پایین اسکرول کن تا شاید چشمات بتونه ببینه و بعد دستور به مغزت بده برای فهمیدن.گرچه امیدی هم نیست.
ببین کی اون بالا شروع کرده به ترول ورزیدن و برای بار هزارم میگم من نباید جوابش میدادم ولی برای اینکه اطلاعات این شخص بالا بره و نادونی بیرونش بیارم گفتم یکم بهش اطلاعات بدم.حالا تو به این میگی ترول بازی؟الحق که نوچه های فیل شیلر هستین و تقصیری هم ندارین و این موضوع در اپلیا طبیعیست.
در اخربگم:
بزرگترین مصیبت انسان ان است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد نه شعور کافی برای خاموش ماندن.
درضمن من اون بالا منظورم اقای رضا اقایی نبود.
به امید شفای شما دوستان.
اصلا ما کور شما چشم عقابی !
اصلا سامسونگ بهترین گوشی دنیا ! اپلم بدترین !
اصلا ما نوچه ی فیل شیلر! شما سهام دار سامسونگ !
اصلا ما بی منطق ! شما استاد فلسفه و منطق !
اصلا ما بی سواد شما دکتر !
اصلا شما !
خوب شد ....

آفرین پسر خوب حالا برو پی کارت


در اخرم بگم اگه زیبا ترین کلمه رو ادم ( روم به دیوار ) با کثافت بنویسه هیچ ارزشی نداره .... حالا هی شما فوش بده و جمله های قشنگ بگو !!!
دوست عزیز همه بلدن فوش بدن و توهین کنن واسه این که نشون بدی نمیخواد جمله قشنگ بگی   درست حرف بزن

خطاب به رسول :
رسول جان راس گفتی اگه همین جور ادامه پیدا کنه به همه فوش میده ! البته دست خودشم نیستا مشکل از کمبود شعوره ....


بعدشم مگه این سایت صاحب نداره که هرکی دلش میخواد میاد به همه توهین میکنه !!! لطفا مسِئولین رسیدگی کنن
 
( اگه نارنجی بود پستای توهین امیز رو سریع حذف میکرد )
جملم رو اصلاح میکنم :

دوست عزیز همه بلدن فوش بدن و توهین کنن واسه این که نشون بدی خیلی میفهمی و حالیته  نمیخواد جمله قشنگ بگی  
درست حرف بزن

حالا ما هی هیچ چی نمیگیم شما هر چی از دهنت در میاد به من و چند میلیون نفر ( اپلیا ) بگو !!
من به عنوان یک سامسونگی
واقعا واسه بعضیا که اینقدر راحت سر هر چیز پوچ به مردم بی احترامی میکنن متنفرم !!!! ( حتی اگه به یه اپلی توهین شه )
واقعا شعور بعضیا پایینه !
اصلا اپل تقلب کاره دلت خنک شد ‏ ‏!‏ مسعود جان دیدی گفتم اگه ادامه بدی چی میشه ‏!‏ به قول دوستمون کسایی که واسه هر چیز پوچی به همه ‏(‏ یا به قول مسعود به چند میلیون نفر ) توهین میکنن ‏اصلا ارزش بحث کردن رو ندارن .‏..  به قول مسعود شما اول طریقه حرف زدنت رو اصلاح کن بعد جمله قشنگ بگو ‏!‏
اوه اوه این پست چقدر شلوغه ‏!‏    به قول دوستان بعضیا چه راحت فوش میدن ‏!‏ احمد جان به خدا اینایی که اپل دارن لشگر کفار نیستن ‏!‏
اقا من از این تریبون طلب بخشش خودم رو نسبت به کسایی که باعث رنجششون شدم رو رسما اعلام میکنم  !!!

و از دوستان موافق (امیر محمد و رسول و ناشناس و اپلی ها ) و  از دوستان مخالف ( احمد ) خواهش میکن دیگه بحث رو کشش ندن و همین جا تمومش کنن !


پایان

:دی
خطاب به احمد :
دوست عزیز کسی که تو سایت عضو میشه نمیتونه با چند تا نظر شرکت کنه !
در ضمن منم از اولش دارم همینو میگم ولی فقط شما داری توهین میکنی  ( مثلا همین الان گفتی نوچه ی ففیلشیلر )
در ضمن من اصلا تعصب خاصی ندارم چون با بیشتر سیستم عامل های گوشی ( به غیر از بلک بری ) کار کردم و به نظرم ای او اس و ویندوز فون از همه بهتره ! که حتما با نظر دیگران و شما متفاوته و کسی که نظرش با من متفاوته حق نداره به من ترول یا کم عقل یا نفهم یا نوچه ی فلانی بگه ...
اگه هم تو این مسائل توهینی بشه باید به برند توهین بشه نه به شخص ! ( که البته اینم اشتباهه و منم در این مورد اشتباه کردم )
و اگه شما اگه بدون گفتن ترول به من , نظرت رو اعلام میکردی من حتما قبول میکردم و کار به توهین نمیکشید و من الکی طرفداری اپل رو نمیکردم چون خودم همه ی اخبار رو میدونم و قبلا از همه ی این موضوعات خبر داشتم ...

اگه با هم دیگه با احترام صحبت کنیم این مسائل پیش نمیاد !

manam orz mikham !  :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی