ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

۲۳ مطلب توسط «دی.آر نوید» ثبت شده است



دیروز بعد از رونمایی های عجیبی که روی داد … گیک های تکنولوژی به فکر استراحت و بازی افتادند. بازی هایی که خستگی را از آنها دور کند و آنها را با امید به آینده برای فردایی بهتر آماده کند.



Desire 610 در کنفرانس اصلی htc معرفی نشد، اما قرار است گوشی جدید به جای htc 601 روانه بازار شود.



بارسلون امروز را برای حداقل یک سال به خاطر خواهد داشت. قرار است گوشی های هوشمند جدید، تبلت ها و فبلت ها، و هرچه که در این کنگره معرفی میشوند، حداقل یک سال برای شرکت هایشان در بازار های جهانی شمشیر بزنند و شجاعانه بجنگند. ما نیز مانند اغلب شما انتظاری جز یک رونمایی باشکوه برای پرچمدار جدید htc نداشتیم، اما کمی htc ناامیدمان کرد.



شرکت سونی در تلاش برای حفظ جایگاه خود در بازار ایالات متحده است. البته امید این شرکت در بازار های جهانی خیلی بیشتر است. امروز سونی در کنگره جهانی موبایل، در کنفرانسی اختصاصی به معرفی محصولات خود پرداخت. با ما باشید تا نگاهی به دست پخت امروز سونی داشته باشیم.  



 HP یک لپتاپ خوش رنگ و جذاب را در MWC 2014 در بارسلون معرفی کرد. اسمش را Pavilion x360 نام نهادند. و … ما را به یاد سری یوگا از Lenovo انداخت !



تنها یک روز مانده به شروع MWC غیب گوی بزرگ اولیکس ( evleaks ) در تویتر خود عکسی از موبایل جدید Huawei منتشر کرد.



گوگل در حال ساخت گوشی های هوشمند جدیدی هست که بتوانند مانند انسان ها محیط اطراف خود را مشاهده کنند. این پروژه میتواند به افراد نابینا برای دیدن دنیای فیزیکی بهترین کمک باشد. با یک نسخه ی جدید اندروید طرف نیستیم ( حداقل هنوز نه ! ) بلکه با یک جانور کاملا مستقل و جدید طرفیم.  گوگل آن را پروژه تنگو ( Tango ) مینامد.


این آخرین پروژه بلند پروازانه گوگل است. هدف از این پروژه، کمک به دستگاه های تلفن همراه برای درک محیط اطراف خود است. با ما همراه باشید تا بیشتر با این پروژه جاه طلبانه آشنا شوید.



گمانه زنی ها در مورد ویندوز ۹ در حال افزایش است. سیستم عاملی که به احتمال زیاد محصول بعدی مایکروسافت خواهد بود. 

به نظر میرسد که مایکروسافت میخواهد برای کوچ کردن کاربران از ویندوز اکس پی و ۷ به نسخه های جدید تر، شانس خود را دوباره امتحان کند. شاید خیلی زودتر از ...



داشتن میز هاکی بسیار هیجان انگیز است. 

داشتن یک پرینتر سه بعدی هم همچنین.

حال اگر این دو با هم ترکیب شوند، وای … !




نظرسنجی های اخیر یوگاو ( YouGov ) نشان میدهد که حدود ۲۵ درصد از کسب و کار ها در شهر لندن علاقه دارند از دامنه اختصاصی برای شهر خود استفاده کنند.