ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

۲۹ مطلب توسط «تیم مدیریت» ثبت شده است

با فروکش کردن شایعات پیرامون سامسونگ و سونی در مورد پرچم دار هایشان، این بار دوباره شایعات اطراف شرکت اچ تی سی در حال چرخش هست ، با ما همراه باشید تا مروری بر یک شایعه جدید و البته دوست داشتی داشته باشیم.

شاید خیلی از شما هم مثل ما انتظار داشتید در مراسم معرفی گلکسی اس 5 سامسونگ تلفن گلکسی F که شایعاتش از گوشه و کنار به گوش میرسید ،هم معرفی شود اما خبری از آن نبود . با ما همراه باشید تا کمی شایعات را مرور کنیم

همین دیشب بود که سامسونگ پرچمدار 2014 خود را رسما معرفی کرد و ویژگی های جدید آن را دیدید و ویدیو بررسی این محصول را نیز برایتان پوشش دادیم اگر حوصله ی خواندن یا حجم دیدن این اخبار را نداشتید حال با ما همراه باشید تا یک نیم نگاهی سریع (با یک عکس ) به تمامی امکانات سخت افزاری این محصول به همراه مقایسه سری گلکسی S سامسونگ بیاندازیم.

شرکت zte  در شلوغی نمایشگاه MWC 2014  فبلت جدید خود را با نمایشگر 6 اینچ معرفی کرد.

شما هم اهل سفر کردن هستید؟ پس با ما همراه باشید تا در یک سفر ( 5 قسمتی) شما را به 100 مکانی ببریم که هرکسی آرزوی دیدن آن ها را قبل از مرگ(!) دارد. خب در این قسمت مکان ها بسیار زیباتری را برای شما انتخاب کردیم.

چند وقت پیش برای شما از ارائه اپدیت نسخه 4.4 اندروید برای سری آپتیموس L گفتیم این سری از تلفن های ال جی از سری میان رده و پایین رده های الجی به شمار میروند . اکنون ال جی اعلام کرده است که 

دو روز پیش برای شما  از پست عجیب نوکیا گفتیم که نوید یک شمارش معکوس را میداد و اکنون نوکیا برای روز سوم پستی را مد نظر گرفته است که .... آپدیت: لینک دیروز و امروز نیز قرار گرفت.

چند روز پیش خبر انتشار انگری بردز استلا را به شما دادیم که نسخه جدیدی از این بازی به شمار می رفت اما اکنون

شما هم دوست دارید فضا نورد شوید؟ یا دوست دارید ببینید در سطح مریخ چه می گذرد؟ پس در ادامه مطلب شاهد یک گشت و گذار باشید.

امروز شرکت نوکیا در اکانت vine خود مطلبی را منتشر کرده است که در ظاهر چند اردک درحال شنا کردن در آب هستند ... ولی ما فکر می کنیم این اقدام مفهوم دیگری دارد.