ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

صدای پای اندروید می آید...این بار از سوی نوکیا !

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰ ب.ظ

امروز شرکت نوکیا در اکانت vine خود مطلبی را منتشر کرده است که در ظاهر چند اردک درحال شنا کردن در آب هستند ... ولی ما فکر می کنیم این اقدام مفهوم دیگری دارد.

 نوکیا هیچ توضیح خاصی نداده است فقط به ذکر یه عبارت اکتفا کرده است "شمارش معکوس آغاز شده است...5 روز دیگر"

و در آخر اشاره ای به رنگ سبز اردک ها کرده است "#اردک سبز" (!)

همین دیروز بود که نوکیا اقدام به انتشار تصاویری از میمون های کارتونی کرده بود که با زبان بی زبانی آمدن تلفنی جدید را نوید می دادند اما امروز کمی پارا فراتر نهاده و انگشت اشاره ی خود را بیشتر سمت اندروید نشانه گرفته است.

به نظر می رسد این اقدام یک مقدمه چینی برای ورود نوکیا به استفاده از اندروید باشد ، با تلفنی جدید که احتمالا به اسم Nokia X A110 معرفی می شود (همان نورمندی خودمان) . 

تصویر منتشر شده توسط نوکیا

دیروز میمون و امروز اردک سبز ، به نظر شما نوکیا چه چیز را می خواهد به ما بگوید؟

منبع

  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • تیم مدیریت

نظرات  (۳)

به نظر من نوکیا با این گوشی میان رده قصد تست بازار رو داره
آیا کسایی هستن که اندروید و نوکیا رو هر دو رو باهم بخوان و حاضر به تن دادن به گوشی های میان رده باشن ؟!!!!
من خودم یکی از اونها هستم :)
به شخصه از ترکیب نوکیا و اندروید تصویر چندان جالبی برام شکل نمیگیره...
فکر کنم میخوادانیمیشن بسازه!

ممنون آقای سرابی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی