ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ال جی و به روزرسانی خط تولید سری L با طعم کیت کت

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

آیا تمایل به هزینه کردن مبلغ زیادی برای خرید یک تلفن هوشمند ندارید؟ آیا نیاز به نمایشگری با پیکسل های فوق متراکم و پردازنده های وحشی باتری خوار ندارید ؟ آیا نیاز به 10 ها میلیون پیکسل ندارید؟ آیا فقط انتظارتان از تلفن هوشمند خود این است که راحت تر روز را به شب برسانید ٬ همیشه روی خط یا در دسترس (آنلاین) باشید و کمی هم بازی های سبک و خوش گرافیک را بازی کنید ؟ سری میانه رده پیش روی شماست. به هر حال همه روی این کره خاکی قرار نیست که پرچمدار در جیبشان در برابر شکستن مقاومت کنند(مگر آیفون باشد!). سری L از شرکت ال جی به روز شد. با ما باشید تا ببینیم این کیت-کت خواران(!) چه چیزی در چنته دارند؟

ال جی معتقد است که سری L این شرکت که اولین بار در سال 2012 و دوم-بار در 2013 معرفی شدند " موفقیت عظیم جهانی " کسب کرده اند. نظر ما هم به نظر آن ها نزدیک است ٬ چون اولا بر خلاف سامسونگ که هر ساله با معرفی نام هایی جدید برای رده میانه رده خود ٬ کمی به گیج شدن مخاطب عام کمک می کند ٬ ال جی با معرفی سری L توانست بگوید که اگر میانه رده در نظر دارید ٬ به ویترین L ما سر بزنید.

نام این 3 مدل جدید به ترتیب L40 ٫ L70 و L90 است که در کمال مسرت باید گفت همگی از اندرویید 4.4 یا همان کیت-کت خوشمزه استفاده می کنند. همانطور که در چهره آن ها پیداست پر واضح است که سری سطح حرفه ای G در طراحی آنها اثر خود را گذاشته اند و در مدل های L70 و L90 بالای دستگاه بسیار به G2 شباهت دارد. ما که عادت کرده ایم ٬ این رسم امروزه کمپانی هاست. بیاید به مشخصات آنها در کنار هم نگاهی بیاندازیم و آنها را با هم مقایسه کنیم :

L90 L70 L40
4.7 IPS 
540*960
4.5
480*800

3.5

320*480

نمایشگر
1.2GH
quad core
 *1.2GH
dual core
*1.2GH
dual core
پردازنده
1GB 1GB 512MB رم

8MP rear camera

1.3MP front-facing camera

8MP or 5MP rear camera-depending on market

VGA front-facing camera

3MP rear camera

دروبین ها
8GB 4GB 4GB حافظه داخلی
2540mAh 2100mAh

1700mAh or 1540mAh

depending on market

حجم باتری

* مشخص است که نباید این دو پردازنده یکی باشد.

کمی اقدام ال جی مبنی بر ارایه ظرفیت متفاوت باتری یا دوربین متفاوت ما را متعجب کرد ٬ چون پردازنده اصلی در همه مدل ها یکیست و این اقدام حداقل الان و با اطلاعات موجود ٬ ما را متقاعد نمی کند.

نظر شما درباره این به روز رسانی چیست ؟

منبع

  • ۹۲/۱۱/۲۷
  • سینا عطایی

سری L III

ال جی

اندرویید 4.4 کیت کت

نظرات  (۴)

ال جی خیلی خوب داره عمل میکنه ولی این سیاست سامسونگ بود که همچین گوشیهایی برای همه جور سلیقه بده به بازار که حتی اپل هم به این نتیجه رسید باید گوشیهای متنوع تولید کنه که سطح مختلفی از مردم توان خرید اون رو داشته باشن.

ترنجی عزیز انشاالله که خوشکل میشی؟
 ٬ ما را متعاقد نمی کند.

متقاعد؟


یه دو خط بالاتر هم یه ش اضافه وجود داره




پاسخ:
بسیار ممنونیم بابت تذکرتون اصلاح شد 
  • mohammadjavad 67  منم موافقم!
  • محسن سی جل
  • سلام چرا روی سرویس بلاگ وبسایت خودتون رو پیاده کردید بنظرم آینده نگری بدی کردید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی