ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

دیروز مایکروسافت آپدیت سرویس پک 1 را برای عموم کاربران خود منتشر کرد، این آپدیت برای برنامه هایی مانند: Access, Excel, InfoPath, Lync, OneDrive, OneNote, Outlook, PowerPoint, Publisher و Word در دسترس قرار دارد. همچنین سرویس پک 1 به صورت جداگانه برای Project, Visio و  SharePoint عرضه شده است، به طور کلی سرویس پک 1 شامل رفع باگ و اضافه شدن ویژگی  های  جدید  میشود.

سرویس پک 1 سازگاری بسیاری خوبی با ویندوز 8.1 و اینترنت اکسپلورر 11 خواهد داشت و دستگاه هایی با رزولوشن بالا و پد های چند لمسی به خوبی پشتیبانی میشوند.

اگر از کاربران حرفه ای برنامه اکسل هستید، خاصیت های جدیدی به برنامه Power Map اضافه شده است. پاور مپ یک ابزار تصویر سازی 3 بعدی برای نقشه برداری، بررسی و تعمال با داده های جغرافیایی و تمپورال است اما خبر ناامید کننده این است که این ویژگی تنها برای کاربران اکسلی در دسترس است که مشترک ProPlus آفیس 365 هستند.

اگر تا به حال از طریق ویندوز آپدیتی را برای مجموعه آفیس خود نصب نکرده اید نگران نباشید این مجموعه شامل تمامی آپدیت ها و رفع نواقص قبلی نیز خواهد بود.

این سرویس پک از طریق Windows Update در دسترس قرار خواهد گرفت اما شما میتوانید نسبت به نصب آفلاین آن از طریق دانلود از این صفحه اقدام نمائید. اگر از کابران آفیس 365 (نسخه آنلاین آفیس مایکروسافت) هستید این بروزرسانی ها به صورت خود کار برای شما فعال خواهد گردید.

از مجموعه نرم افزاری آفیس استفاده میکنید و یا ترجیح میدهید از برنامه جایگزین استفاده کنید؟

منبع

  • ۹۲/۱۲/۰۹
  • میلاد نوروزی

Microsoft

Office

Windows

Update

نظرات  (۷)

افیس ماکروسافت همواره بهترین بوده هست و خواهد بود یه جورایی به هویت ماکروسافت تبدیل شده.من که از کار کردن باهاش لذت میبرم بخصوص نسخه ی 2013
چرا سیستم نظر دهی اینجوری شده چرا باید تایید شن آقای نوروزی
پاسخ:
سلام
سیاست جدید مدیران ترنجی هست. 
اصلا خوب نیست این باعث میشه که خودم به شخصه کمتر میلی به نظر دادن داشته باشم...باید سیستم نظردهی آزاد باشه و فقط نظرات خلاف قوانین حذف بشوند

اینیه که من ثبتنام کردم اما باید  کد امنیتی بنویسم هم خلی آزار دهنده است
پاسخ:
کاربر محترم به دلایل امنیتی و ارسال هرزنامه های زیاد ٬ از چند ip مشخص ٬ خود کاربران ترنجی ما را به اعمال چنین سیاستی وا داشته اند.
به امید خدا به زودی زود تحولات زیادی را در ترنجی شاهد خواهید بود.
از صبر و شکیبایی شما متشکریم
این شیوه جدیدتون اصلا خوب نیس چون اینجوری فقط سلیقه ای کامنتارو تایید میکنید و بی طرفیتون از دست میره!
باشه صبر میکنیم...
به امید موفقیت
  • عبداله احمدی
  • خبرایی که میزاری تکراری نیست دمشگرم

    برای من اومده ولی 600 مگو خورده ایه ! :((

    باید بذارم دان بشه ! :|

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی