ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

و این سامسونگ گلکسی اس 5 است ( آپدیت شد)

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۴۰ ب.ظ

متاسفانه یا خوشبختانه ٬ شما دارید به گلکسی اس 5 نگاه می کنید. چند لحظه پیش این تصاویر با عنوان گلکسی اس 5 به فضای مجازی درز کرده و با تمام شکی که بر واقعیت داشتن این موضوع داریم ٬ اما چون چند منبع خبری موثق تایید کرده اند ٬ آن را پوشش می دهیم و تا شب منتظر می مانیم در اس5 را در دستان J.K shin ببینیم. ادامه مطلب و توضیحات و تصاویر بیشتر ...

حاشیه دور نمایشگر به حدی است که واقعا ما در تصورمان نمی گنجد این پرچمدار بعدی سامسونگ است.


ترجیح می دادیم از طرح شبه-چرم گلکسی نوت 3 استفاده می شد.


در کنار اس4 و نوت 3


گویا ضد آب است


می گویند حسگر اثر انگشت دارد ٬ و شاید باید به بالا سوایپ کرد برای اینکار و این راهنمای این کار است.


ضربان قبل این بار به برنامه S health اضافه شده است.


رابط کاربری دوربین ساده تر شده است.


بدون شرح


در کنار لومیا 1320


از کنار


بدون شرح


قسمت مرموز زیر دوربین


تنظیمات حسگر اثر انگشت


فیلم برداری UHD یا 2160p یا به قولی 4K


نظر شما چیست ؟

آپدیت شد :




حالا نظرتان چیست ؟


منبع 

نظرات  (۹)

من که خیلی ناامید شدم ...
من که بعید میدونم...اون پایین دستگاه چه پورتیه اینقدر نا فرم کرده دستگاه رو؟
عالیه عالی ...باریک سامسنگ فوق العاده است.

راستی galaxy f امروز معرفی میشه
امیدوارم این اس۵ نباشه. به شذت به یه طراحی جدید نیاز حس میشه
ای کاش الان نارنجی بودش.ولی ممنون ایشالا هر روز پیشرفت کنید و کاربراتون بیشتر بشه.
  • عبداله احمدی
  • وای خدا من خودمو میکشم این اس5 باشه

    این که همون اس 4 هست ، فقط بزرگش کردن

    این چیه آخه؟؟؟؟؟؟

    کاش اینجوور نباشه که البته مطمئنا همین اس 5 باشه

    واقعا نا امید شدم اون پورت پایین دستگاه که معلوم نیست مال چیه که ر......ی.........ده به فرم گوشی جنسش هم که خیلی بد تر از اس 4 و زشت تر از اس 4 هست واقعا که مزخرف بود نا امید شدم برای ساخت گوشی ضد اب هیچ کس به پای سونی نمیرسه یه کم از سونی یاد بگیر 
    من نمیدونم سامسونگ تو این یه سال که فرصت واسه طراحی گوشی داشته چیکار میکرده !!!!

    م.ح.ی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی