ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

طبق گزارشی از تجزیه و تحلیل های سایت چینی Electrical Engineering Times به نظر می آید که iWatch اپل دارای سنسور نوری تشخیص علایم حیاتی درونی خواهد بود تا سطح علایم حیاتی را مثل اکسیژن خون و ضربان قلب را اندازه گیرد. اپل امیدوار است بتواند زمینه ای برای بیماران دیابتی فراهم کند تا بشود بدون نیاز به روش های داخلی (تزریقی یا نمونه گیری) میزان قند خون خود را اندازه گرفت. پس از همه اینها ٬ گوگل هم به تازگی لنزی تماسی را توسعه داده که می تواند سطح قند خون را از روی لباس هم اندازه گیرد.

اما اپل هم مانند دیگر شرکت های تکنولوژی دریافته است که روش های غیر دخولی از دقت بالایی برخوردار نیستند. با توجه به اینکه این پروژه برای تعیین مقدار بعدی تزریق انسولین در زمان مقرر است ٬ احتمالا به خاطر این است که اپل گزارش میلیون ها سردر را در اثر قطع روش سنجش گلوکوزی را دریافت کرده است.

کارخانه تکنولوژیک تایتان که جز دارایی های اپل است ٬ در برخی زمینه های سلامتی کارشناس و خبره است. انتظار می رود که iOS 8 دارای برنامه ای به نام healthbook باشد که داده های فشار خون ٬ ضربان قلب ٬ میزان مصرف کالری و غیره را سنجش کند . این داستان با این نتیجه گیری شرکت چینی مبنی بر وجود سنسور نوری برای جمع اوری اطلاعات مورد نیاز healthbook هم خوانی دارد. مسلما یکی از کاربردهای iWatch برای پایش موارد مربوط به سلامتی خواهد بود و با این سنسور تقریبا هر کسی می تواند از آن استفاده کند.

منبع

نظرات  (۱)

 به این میگن قابلیت کاربردی.البته ب قابلیت های سام نمیرسه

راستی به این قسمت توجه کنید:
می آید که iWatch اپل درای سنسور نوری تشخیص علایم حیاتی درونی خواهد بود.

درای یا دارای؟


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی