ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

کولی ها سلام

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

کولی ها انسان های عجیبی هستند.نوع زندگی مخصوص خود را دارند. ایان مک کل با یک مجموعه عکس ما را با کولی ها نزدیک تر میکند. در ادامه مطلب با 13 عکس مهمان کولی ها خواهیم شد.

نکته جالب در مورد کولی ها بی تفاوتیشان نصبت به زندگی مدرن ( البت به گواه شهرنشینان ) است.عکس ها کاملاً گویا این مورد را نشان میدهد. بیایید همراه با هم نتیجه نورنگاری این را ببینیم.

ایان مک کل نزدیک به ده سال برای ثبت این مجموعه زحمت کشید و حاصل این تلاش یک مجموعه عکس با نام کولی های جدید شده که در آمازون با قیمت 175 دلار به فروش میرسد.

سادگی و صمیمیت کولی ها به خوبی در تصاویر مشخص است.پیشنهاد میکنم این مجموعه کم نظیر را از طریق وب سایت ایان دنبال کنید.

منبع

 

  • ۹۲/۱۱/۲۴
  • نیما نقی پور

عکاسی

نورنگار

نظرات  (۳)

ممنون عکس ها بسیار زیبا هستند...خیلی حالبه که تو قلب تمدن خودشون رو حفظ کردند!
  • عبداله احمدی
  • سلام شما همون نارنجی هستین مگه نه؟
    پاسخ:
    خیر.
    پسسر من عاشقه کولیام
    ولی حس میکنم تو این عکسا خیلی نرفته تو دیتیل های زندگیه کولیا
    ینی فقط یه سری پرتره که لباس های خاصصی تنشونه
    در صورتی که زندگیه اینا مسلما جالب تر از این چارتا عکسیه که این داداشمون گرفته
    بعدشم من کلا با این سبک پرتره گرفتن که یارو زل میزنه به دوربین مشکل دارم
    بعد اون آتیشه و دوره همیشو دلم خواست
    اون روزم چقد با سیا درباره ی همین داستانه عشق آتیش بودن گپ زدیم .. اصلا روانم تازه شد
    کیپ ایت آپ من!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی