ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ساعت هوشمند جدید گارمین

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۰۰ ب.ظ

گارمین سازنده به نام محصولات جی پی اس نسخه دوم ساعت هوشمند خود را معرفی کرداین ساعت که fēnix 2 نام دارد مانند نسخه قبل یک جی پی اس کامل است  اما تمرکز اصلی این محصول روی قابلیت های آموزشی و  سلامت بدن و تناسب اندام است.در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار میدهیم

همچنین این ساعت مجهز به ارتفاع سنج،فشار سنج و قطب نما هم هست.با استفاده از یک نقشه جهانی و به کمک ماهواره ها شما میتوانید از میزان مسافت طی شده فاصله زمان و همینطور سرعت خود مطلع شوید.امکان علامت گذاری ده هزار نقطه متفاوت هم برایتان فراهم است تا مکان های دلخواهتان را روی ساعتتان ذخیره کنید.

همچنین این ساعت هوشمند میتواند ضربان قلبتان را اندازه گیری کند اکسیژن مصرفیتان را و همینطور کم و کاستی سوخت و ساز بدنتان را به شما اطلاع رسانی کند.

این ساعت هوشمند بیشتر مناسب ورزشکاران تدارک دیده شده به خاطر همین برنامه ویژه ای برای ورزشکاران به خصوص دو رشته شنا و اسکی روی آن موجود است بتوانید از کیفیت و سلامت اندامتان در هنگام ورزش مطلع شوید.رکوردهایتان را با ورزشکاران مطرح مقایسه کنید و با آنالیر راحت داده ها فاصله خود را با رقبا کمتر کنید.

همچنین میتوانید اطلاعات ساعت هوشمندتان را از طریق برنامه ای روی گوشی هوشمند خود بیاورید و همزمان آن را با افراد زیادی در سراسر دنیا مقایسه کنید.

طبیعیست که این ساعت از یک صفحه ضد خش بهره میبرد و همینطور مانع نفوذ آب تا عمق 50 متری میشود مصرف باتریش هم بدون روشن بودن جی پی اس حدود 5 هفته و با جی پی اس حدود 50 ساعت میباشد از آنجایی که این ساعت هوشمند است! به راحتی میتواند با گوشی شما همگام شود شما را از تماس ها ایمیل ها و همینطور تماس های دریافتی مطلع کند.

به این ترتیب نیازی نیست در شرایط آب و هوایی نامناسب گوشی عزیزتان را از جیبتان بیرون بیاورید ( البته اگر توی جیبتان جا شود! ) 

این ساعت از چند روز دیگر با قیمت 399 دلار در آمریکا قابل خرید خواهد بود.

اینطور که به نظر میرسد گارمین با امکانات جذابی اقدام به معرفی ساعت هوشمند خود کرده که روی کاغذ برای طیف وسیعی از کاربران قابل استفاده است.باید ببینیم در عمل چه پیش خواهد آمد.اپل و گوگل هم در حال ساخت ساعت خود هستند.سونی و سامسونگ هم نمونه هایشان را معرفی کرده اند.بازار جدیدی ایجاد شده.باید ببینیم پادشاه این بازار کدام محصول خواهد بود.

منبع

 

  • ۹۲/۱۲/۰۵
  • نیما نقی پور

گارمین

نظرات  (۱)

گرونه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی