ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

گمان کنیم قضیه ی نازکتر شدن تلفن های همراه، تا به جایی پیش رود که بتوان با آن گوجه فرنگی را برش زد! کمپانی چینی Gionee با ساخت تلفن هوشمند جدیدی به نام Elife S5.5 خواسته است که خود را یک سر و گردن از سایر کمپانی های هموطنش همانند Oppos بالاتر نشان دهد.

 تلفن جدید Gionee با قطری معادل 5.5 میلی متر، توانست عنوان نازک ترین تلفن جهان را به خود نسبت دهد و رکورد نازکترین تلفن را از Vivo X3 با قطری معادل 5.75 میلی متر بگیرد. برای اینکه به شما معیاری داده باشیم از اینکه این تلفن چقدر نازک است، باید بگوییم که iPhone 5S حدود 7.6 میلی متر ضخامت دارد.

 در اولین نگاه به چنین گوشی های باریکی، اولین موضوعی که ذهن را مشغول می کند، میزان بازدهی باتری آن است. Gionee اعلام کرده است که این گوشی، همانند Elife E7 (که بسیار ضخیم تر از این گوشی می باشد) می تواند تمام روز (البته از لحاظ مکالمه) شما را همراهی کند. این گوشی دارای باتری 2300mAH می باشد.

 در کنار این؛ سایر مشخصات این گوشی عبارتند از یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن نامشخص، سیستم عامل Amigo که بر پایه ی اندروید ایجاد شده است، پردازشگر 1.7GHz نامعلوم، 2GB رم، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکلسی. قیمت مدل 3G این گوشی، 370 دلار می باشد.

 قیمت مدل LTE این گوشی که در ماه ژوئن به بازار خواهد آمد، هنوز مشخص نیست. Gionee اعلام کرده است که بازار هدف این گوشی، 40 کشور خواهد بود، اما اعلام نکرده است که کدام کشور ها. در هر صورت، باید منتظر بود و دید.

لینک مطلب

  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • سینا آرامیان

نازکترین

Gionee

تلفن هوشمند

نظرات  (۲)

چقدر نا معلومات داره این گوشی :|
 خب چه فایده ای داره!

ممنون آقای آرامیان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی