ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

گوگل به صاحبان Glass یاد می دهد که چگونه رفتار کنند!

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

گوگل انتظار دارد که جامعه با رویی خوش از گلس استقبال کند، اما با بعضی مشکلات پیش آمده که مسبب آن، استفاده کنندگان گلس بوده اند، استقبال جامعه از این ابزار شاید دیگر کار آسانی نباشد. برای از بین بردن این مشکل، یعنی رفتار ناهنجار(!) بعضی از استفاده کنندگان، گوگل راهنمایی را منتشر کرده است که به استفاده کنندگان گلس یاد می دهد چگونه بهترین رفتار ممکن را داشته باشند.

 البته خیلی از نکات این راهنما را همه می دانند، اما تذکری مثل این: "قبل از فیلمبرداری یا عکس برداری اجازه بگیرید، در موارد خطرناک از پوشیدن گلس خودداری کنید و به دنیای پیرامون خود توجه داشته باشید" قابل توجه است. در کنار این، این راهنما به شما یادآوری می کند که موقعی که شما گلس را پوشیده اید، سفیری از گوگل هستید، پس باید رفتاری در شان گوگل هم داشته باشید!

 کمپانی از شما توقع دارد که بسیار محترمانه به کسانی که کنجکاوانه از شما درباره این وسیله ی پوشیدنی سوال می پرسند، پاسخ دهید و همچنین از شما انتظار دارد که اگر در مکانی از شما خواسته شد که گلس را از چشم خود بردارید، بجای بحث، حرف گوش کنید.

 گرچه عمل کردن به این نصیحت ها بسیار انتخابی است، اما پیشنهاد ما این است که برای به اصطلاح "جا افتادن" این گجت پوشیدنی در محافل عمومی و عادی شدن آن (مثل پدیده ی تلفن همراه)، به این نکات عمل کنید.

لینک مطلب

  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • سینا آرامیان

گلس

گجت های پوشیدنی

گوگل

نظرات  (۱)

به همه خسته نباشید میگم وب سایتتون از نتظار من بیشتر بود !
امیدوارم موفق باشید :؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی