ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ورود HP به بازار کروم باکس ها .

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۳۰ ب.ظ



کروم بوک ها را فراموش کنید. نوبت کروم باکس ها رسیده.

بعد از ورود شرکت گوگل به بازار کروم بوک و سپس کروم باکس و همچنین ورود شرکت ایسوز ( تقریبا به صورت همزمان با گوگل ) به این بازار با کروم باکس مخصوص خود، به نظر میرسد شرکت HP قصد ندارد از قافله تکنولوژی برای بار دوم عقب بماند .


بر خلاف شرکت ایسوز ، HP کروم باکس خود را مخصوص کارهای دفتری طراحی کرده است. به روز رسانی سیستم عامل کروم در این کروم باکس به صورت خودکار انجام میشود و از امکاناتی که به این کروم باکس اضافه شده میتوان به سیستم حفاظت چند لایه در برابر ویروس و ابزار های بسیاز در مدیریت پیکربندی مبتنی بر وب شرکت گوگل اشاره کرد.


همانطور که از عکس ها پیداست شرکت HP کروم باکس خود را به دو پورت USB 3 مجهز کرده. پورت مخصوص نمایشگر و همچنین پورت HDMI این محصول را قادر به پشتیبانی از دو نمایشگر به صورت همزمان میکند. 

اندازه ی این کروم باکس پنج اینچ می باشد که ، کمی یزرگتر از کروم باکس اینتل موسوم به ناک است. البته به نظر نمیرسد این موضوع در حمل و نقل مشکلی درست کند.

در مورد قلب تپنده ی این کروم باکس هم باید گفت که hp قصد دارد از یک پردازنده ی قدرتی Core i7 اینتل استفاده کند تا دیگر حرفی برای گفتن باقی نماند.

البته به جز ... خوب! شرکت hp در مورد قیمت این کروم باکس صحبتی به میان نیاورده اما با این پردازنده و بهینه سازی هایی که برای کار های دفتر روی آن صورت گرفته و همچنین سیستم های امنیتی آن، انتظار میرود قیمت آن از کروم باکس ایسوس بیشتر شود.

شما میتوانید ... حداقل روی ۱۸۰ دلار حساب کنید.

این کروم باکس در فصل بهار وارد بازارهای جهانی خواهد شد !

به نظر شما موفق خواهد بود ؟ شما کدام کروم باکس را ترجیح میدهید ؟

  • ۹۲/۱۱/۱۹
  • دی.آر نوید

ایسوز

کروم باکس

hp

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی