ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

امروز در نمایشگاه MWC 2014 بارسلون ٬ پاناسونیک از تلفن های فوق مقاوم و با طول عمر باتری بالا رونمایی کرد. هر چند نباید زیاد خوشحال باشید ٬ چون واقعا شاید در طول زندگی تان حتی یکی از آنها را نبینید ٬ چه برسد به خرید ؟ چرا ؟ ...

هر چند پاناسونیک پای خود را از دنیای تلفن های همراه بیرون کشیده است اما سریToughpad اکنون 2 مدل جدید دارد. یکی با سیستم عامل ویندورفون و دیگری با .... خوب معلوم است دیگر ٬ اندرویید.

این ها برای محیط های کاری سخت و پر خظر طراحی شده اند و در مجموع حدود به 40 هزار عدد از آنها قرار است تولید شود . به صورت تجاری و تلبیغاتی به فروش نمی رود و باید آنها را سفارش بدهید. قیمت تر کدام 1300 دلار ناقابل است !.

ضخامت این سخت جان ها 3 سانتی متر است ٬ البته یک باتری 6200 میلی آمپری را که در معادله قرار دهید ٬ جوابتان با عقل جور در می آید.

باتری بزرگ یعنی دغدغه مدت زمان شارژ شدن آن ٬ اما این باتری های تا 50٪ ظرفیت خود را تنها در 1 ساعت پر می  کنند.

پردازنده اصلی اما یک اسنپدرگون 4هسته ای از شرکت کوآلکام خواهد بود ٬ اما اشاره نشده است که کدام مدل . از نسل 4م مخابراتی هم پشتیبانی می شود. نمایشگر این روز های دنیای موبایل هم که به 5 اینچ کاملا عادت کرده ونمایشگر این تلفن های عظیم الجثه هم همین اندازه است ٬ با رزلوشن 720p یا همان HD . این ها ضد و آب و گرد و غبار هم هستند اما اشاره نشده است از کدام استاندارد پشتیبانی می کنند ٬ البته با این ظاهر و اندازه به گمان ما پا را از استاندارد ها هم فراتر گذاشته اند! 

دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 1.3 مگاپیکسل است. شکاف کارت حافظه دارد و از آخرین نسل Wi-Fi (a/b/g/n/ac هم پشتیبانی می کند. در نسخه ویندوز فون کلاک پردازنده رو 2.3 گیگاهرتز و در نسخه اندرویید روی 1.7 گیگا هرتز تنظیم شده است. هر دو مدل 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارند.

این تلفن ها در خود بارکد-خوان سرخود دارند.

نظر شما درباره این جان-سخت ها چیست ؟

منبع

  • ۹۲/۱۲/۰۶
  • سینا عطایی

موبایل پاناسونیک

تلفن ضد ضربه

نظرات  (۳)

من که ترجیه میدم 1100 بخرم ‏!‏ چون هم مقاوم تره هم باطریش بهتر جواب میده هم ارزون تره ‏:-‏|‏
  • عبداله احمدی
  • پاناسونیک هر چی میزنه سخت جانو کتو کلفت 
    باباطری 6200 به راحتی میشه تا 8 روز بدون شارژ استفاده کرد (تو استفاده معمولی)

    ئاقعا گوشی خوبیه فقط قیمتش کمی بالا هست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی