ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

تصویری لو رفته؛ منتسب به صفحه قفل Samsung Galaxy S5

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ق.ظ

Galaxy S5 Lock Screen

همان طور که پیشتر گفتیم طبق روال گذشته با نزدیک تر شدن به رویداد معرفی سوگلی های پرهیجان بازیگران اصلی دنیای فناوری با شایعات، اخبار و لو رفتن های بیشتری هم مواجه می شویم.

تا الان شایعات زیادی پیرامون Galaxy S5 و ویژگی های احتمالی آن داشته ایم، همچنین تصاویر رندر شده ای منتسب به آن نیز منتشر شد. حال انگار زمان شروع لو رفتن ها فرا رسیده است. تصویری که به نقل از منابع کره ای منتشر کننده آن، تصویر صفحه قفل رابط کاربری سوگلی سامسونگ است که دوشنبه هفته آینده معرفی خواهد شد.

تصویر لو رفته اطلاع زیادی در مورد این محصول در اختیارمان قرار نمی دهد جز آن که طبق سیر اجرا شده تا الان، صفحه قفل جدیدی را با افکت انیمیشنی نو و جذاب در گلکسی اس بعدی خواهیم دید. شاید هم این تصویر صرفا نمایی از صفحه قفل آپدیت اندروید KitKat برای گلکسی اس 4 نسخه اپراتور SK Telecom باشد. البته نشانگر HD Voice که پیش تر در تصویر لو رفته ای از جعبه گلکسی اس 5 به آن نسبت داده شد در نوار اعلانات این اسکرین شات قابل مشاهدست. در هر صورت آیکون های موجود در این عکس سبک و سیاق طراحی تاچویز فعلی را دارند و با آنچکه در شایعات و تصاویر پیرامون رابط کاربری Magazine UX و آیکون های گرد دیده ایم متفاوت است؛ هرچند ارائه دو رابط کاربری و باز گذاشتن دست کاربر در انتخاب یکی از نما های ارائه شده نیز محتمل است.

منبع

  • ۹۲/۱۲/۰۱
  • رامین راضی

گلکسی اس5

لاک اسکرین

نظرات  (۱)

الکی مییییییگه

ممنون آقای راضی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی