ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

مطمئینا ما ریاضی دان نیستیم ولی ، این را می توانیم توجیه کنیم که "زندگی" را نمی توان به "توان 5 " رساند! اما خب، این موضوع، سامسونگ را از برگشتن به موارد پایه ای در سری پنجم گلکسی باز نداشته است.

از دعوت نامه MWC چیزهایی را می توان فهمید. تصویری که در بالا می بینید، اولین سرنخ از غوغایی است که در انتظار ماست، و این، اولین سرنخ رسمی این رخداد می باشد. ایکون های مشخص شده در تصویر، به صورت رنگی دسته بندی شده اند. Speed، Curiosity و Privacy به رنگ آبی، Outdoor، Style و Fitness به رنگ سبز دسته بندی شده اند، و بله... تمامی آنها به توان 5 رسیده اند! هنوز زود است که بتوانیم پیش بینی های دقیق تری انجام دهیم؛ اما چیزی که می توان گفت این است که سامسونگ، امنیت این دستگاه را جهت مقابله با پدیده PRISM افزایش داده، همچنین، مقداری نیز تناسب اندام را مد نظر قرار داده است! 

در ضمن، می توان تغییرات رابط کاربری را نیز در این تیز دید. حدس ما بر این است که سری پنجم کهکشان سامسونگ؛ از رابط کاربری Magazine UI که در تبلت های جدید سامسونگ استفاده شده است، سود خواهد جست.

نظرات  (۳)

بسیار مراسم هیجان انگیزی خواهد بود !
منتظر 5 اسفندیم ....
از آیکون های جدیدش خوشمان آمد! ^_^
من احساس میکنم 5 اسفند باید منتظر یه ابزار پوشیدنی از سامسونگ باشیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی