ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

نمایشگری بزرگ و ساعتی هوشمند …

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ



تنها یک روز مانده به شروع MWC غیب گوی بزرگ اولیکس ( evleaks ) در تویتر خود عکسی از موبایل جدید Huawei منتشر کرد.


این عکس اسرارآمیزی که از هواوی لو رفته به همراه یک ساعت هوشمند است. اما این گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگش مطمئنا هواوی G6 نیست. و از طرفی هم بر اساس شایعات قبل از این نیز میتوانیم بگوییم که با humungous هفت اینچی طرف نیستیم !

این موبایل اسرارآمیز هر چه که باشد به نظر میرسد که از طراحی گوشی های htc وام هایی گرفته و جنس بدنه ای مشابه HTC One را دارد. آلومینیومی که طراحی htc را به اوج میرساند، آیا به هواوی نیز در طراحی کمک خواهد کرد ؟


ساعت هوشمند هواوی به نظر میرسد برای دریافت تماس های ورودی مناسب باشد. نمایشگر کوچک آن ما را به این نتیجه خواهد رساند که عملکردی مانند نسل قبلی ساعت های هوشمند سامسونگ را، بیشتر از آن انتظار نداشته باشیم. چند هفته پیش زمزمه هایی از ساعت های هوشمند چینی به گوش میرسید، حال زمانش نیز فرا رسیده. امیدواریم که ساعت های هوشمند جدید واقعا جدید باشند و حرفی برای گفتن داشته باشند.


بیایید بار دیگر نگاهی به آن صفحه ی نمایشگر بزرگ بیندازیم. آیا حمل این صفحه بزرگ به اندازه ای سخت بوده که هواوی تصمیم به ساخت ساعتی هوشمند برای آن بگیرد ؟ خوب ، باید گفت که اندازه ی این صفحه آنقدر بزرگ نیست که بتوانیم آن را در دسته ی تبلت ها قرار دهیم. از سوی دیگر در این عکس منوی تماس گیرنده وجود دارد … 



تصمیم با شماست . ما نیز منتظریم که جعبه های چوبی هواوی در بارسلون باز شوند و راز ها نمایان گردند. 


منبع

  • ۹۲/۱۲/۰۴
  • دی.آر نوید

Huawei

ساعت هوشمند

نظرات  (۱)

عکسو دیدم فک کردم وانه...ولی خب خدایی خوشگله

ممنون آقای نوید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی