ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری



 HP یک لپتاپ خوش رنگ و جذاب را در MWC 2014 در بارسلون معرفی کرد. اسمش را Pavilion x360 نام نهادند. و … ما را به یاد سری یوگا از Lenovo انداخت !


به مانند سری یوگا Lenovo این لپتاپ نیز قابلیت انعطافی ۳۶۰ درجه ای دارد. انعطافی که آن را از لپتاپ به تبلت تبدیل خواهد کرد. صفحه نمایش این منعطف جدید hp اندازه ای 11.6 اینچی به همراه قابلیت لمس چندگانه را خواهد داشت. سیستم عامل آن Windows 8.1 تازه نفس است که در دو حالت لپتاپ و تبلت بهینه شده اند. ( این که چطور میشود سیستم عاملی را برای دو گجت مختلف در یک گجت ادغام شده، بهینه کرد … سوال خوبیست. )

البته قیمت این مدل از یوگا کمتر خواهد بود.


 x360 دارای یک صفحه کلید استاندارد است که با آلومینیوم احاطه شده. رنگ های شاد و جذاب hp قرار است ذهن مردم را از هیبریدی بودن این لپتاپ دور کند. قیمت اولیه این گجت ۴۰۰ دلار خواهد بود. با این قیمت پاولیون x360 را همراه با پردازنده اینتل ( مدل N3520 ) و حافظه موقت یا RAM با ظرفیت ۴ گیگابایت و یک کارت گرافیک آنبورد خواهید یافت. حافظه دائم ( HDD ) این محصول ۵۰۰ گیگابایت است. زیر صفحه  کلید LED ها کار را در نور کم راحت میکنند و صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی IPS قابلیت تشخیص ۱۰ انگشت را به صورت همزمان خواهد داشت. وضوح تصویر این صفحه نمایش 1366*768 پیکسل خواهد بود.


دو usb 2 و یک usb 3 به همراه یک پورت HDML و وب کم ( 720p ) و اسپیکر های استریو ( Beats Audio ) این منعطف را همراهی خواهند کرد. برای اتصالات بیسیم نیز شما میتوانید از (wifi ( 802.11n  و بلوتوث استفاده کنید.



قیمت بسیار رقابتی این محصول نسبت به یوگا ۲ ( 400 دلار در مقابل 599 دلار Lenovo ) و همچنین پردازنده ی بسیار قوی تری که hp در محصول خود استفاده کرده باعث شده که مصرف کننده در این سطح ( شاید سطحی جدید به نام لپتاپ های 360 درجه ای ..! ) انتخابی جز hp نداشته باشد. البته شرکت hp نیز تمام تلاش خود را کرده و حال به این محصول بسیار امیدوار است.

نظر شما در مورد Pavilion x360 چیست ؟ چشمتان را گرفته ؟


منبع

  • ۹۲/۱۲/۰۵
  • دی.آر نوید

paviliion x360

yoga

hp

نظرات  (۱)

  • عبداله احمدی
  • تو نمایشگاه همه دنبال موبایلن لپ تاپو بی خیال . دستت درد نکنه خوب کنفرانس سونیو پوشش دادین حداقل خبراشو میزاشتین 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی