ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

8 آپریل مایکروسافت ویندوز محبوب سال های پیش خود  را مدفون خواهد کرد اما در همین تاریخ آپدیت جدیدی برای ویندوز 8.1 منتشر میشود. بر اساس گفته های وبسایت Neowin اوایل آپریل نقطه عطفی برای کابران پلتفرم ویندوز خواهد بود، در یک روز پشتیبانی از ویندوز XP به پایان میرسد و در کنار آن آپدیت بزرگی برای ویندوز آبی منتشر میشود.

جالب است بدانید که 8 آپریل (مصادف با 19 فروردین) سه شنبه است و مایکروسافت اکثر آپدیت های خود را در روز های سه شنبه منتشر میکند. بر طبق گزارش های قبلی این آپدیت 6 روز قبل از انتشار عمومی در اختیار کاربران MSDN قرار میگیرد.

سخنگوی مایکروسافت Joe Belfiore در کنگره موبایل بارسلون به این موضوع اشاره کرد و گفت: "ما میخواهیم تجربه بهتری را برای کاربرانی بدون صفحات لمسی ایجاد کنیم."

اما این آپدیت شامل چه چیز هایی میشود؟

بر اساس توصیف های وبسایت ZDNet قرار است شاهد منو کلیک راست جدید حساس به موقعیت، امکان پین کردن برنامه های تحت مدرن به منو تسک بار و اضافه شدن دکمه پاور و فیلد جست و جوی اختصاصی به صفحه مدرن باشیم.

همچنان شمارش معکوس برای پایان پشتیبانی از ویندوز ایکس پس ادامه دارد و این به منظور پایان ارائه آپدیت های امنیتی و تکنیکال برای این نسخه از ویندوز است.

منبع

  • ۹۲/۱۲/۰۹
  • میلاد نوروزی

Windows 8.1

Windows XP

Windows

نظرات  (۱)

  • عبداله احمدی
  • هنوزم واسه ایکس پی اپدیت میداد مگه دمش گرم عجب پشتیبانی ای چی میشه سیستم عامل های موبایل هم اینجوری پشتیبانی شن یا حداقل نصف این
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی