ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

آیفون لگو ساز!

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ق.ظ

شرکت پرآوازه لگو با همکاری سازنده معروف لوازم جانبی یعنی بلکین یک کیس عجیب برای آیفون ساخته اند.باورتان نمیشود ؟ دوست دارید با آیفونتان لگو ساز شوید؟ در ادامه مطلب نگاهی به دست پخت این 2 آشپز خوش نام می اندازیم.

اکثر ما در کودکی عاشق خانه سازی بودیم.سرهم کردن مکعب های رنگارنگ جادویی ساعت ها سرگرممان می کرد.آنور آبی ها در این قسمت دارای شرکت خوش نام و پرآوازه ای با نام لگو هستند که این شرکت با همکاری شرکت خوش نام بلکین که در ضمینه لوازم جانبی به خصوص برای محصولات اپل شناخته شده یک کیس سرگرم کننده ساخته، نگاهش کنید.

شاید عجیب باشد که واقعاً هم هست فکر کنید گجت گرانقیمتتان را کف اتاق گذاشته اند آن هم در حالتی که صفحه نمایش پوزه اش به خاک مالیده شده، کوچولوها خنده میکنند و روی آن خانه سازی میکنند.

شاید هم کوچولوی شما پارا فراتر گذاشته هوس کند با آن موتور سواری راه بیاندازد!

شاید هم نه شما خودتان کودک درون بیش فعالی داشته باشید و شروع کنید تمام ناتمام های کودکیتان را سر آیفون بیچاره تان خالی کنید.

در هر حالت خیالتان راحت باشد این کیس طوری طراحی شده تا موقعی که شما در حال کشف کودکیتان هستید صفحه نمایش دستگاه عزیز شما دچار پریشانی خاطر نشود و به زمین برخورد نکند.

آیا شما هم از این کیس خوشتان آمده ؟ یا فکر میکنید چیزه بیهوده ایست ؟ پیشنهاد میکنم قبل از تصمیمگیری نگاهی به عکس ها داشته باشید 

آیا دایره وسیع خلاقیت این محصول شما را وسوسه نمیکند ؟

منبع 

  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • نیما نقی پور

لگو

لوازم جانبی

بلکین

اپل

نظرات  (۲)

اگه همینجوری کوچیک بمونه بدرد همین کار میخوره! البته قیمتش هم باید بیاد پایین

ممنون آقای نقی پور
پاسخ:
:) البته به احتمال زیاد بزرگتر میشه و یکی از نقاط قوت این برند همین لوازم جانبی هستند - ماهم امیدواریم قیمت ها منطقی تر بشن که البته کماکان احساساتی تر هستند!
من که اینو دیدم دیووووانه شدم
هم لگو دوستم هم آیفون 

همیجا جا داره یادی کنیم از سایت زیبای نارنجی....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی