ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

برنامه بلک بری برای وسایل پوشیدنی

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

وسایل پوشیدنی امروزه در میان دنیای وسایل بی سیم، از محبوبیت خاصی برخوردار شده اند، اما هنوز BlackBerry سهمی از این بازار داغ کسب نکرده است. امروز در گردهم آیی MWC، موقعی که از مدیر شرکت؛ John Chen درباره برنامه این شرکت پیرامون وسایل پوشیدنی سوال شد، جوابی سرراست گرفته شد و آن اینکه بلک بری برنامه ای برای ایجاد خط تولید وسایل پوشیدنی در نظر ندارد.

البته این بدان معنا هم نیست که در آینده این اتفاق نخواهد افتاد (البته، به طور خوش بینانه!)، ولی از آنجایی که این کمپانی در حال تلاش برای تولید وسایل جدیدی (در حوزه های قبل) می باشد، و از آنجایی که شرکت سخت مشغول کوشش است که دوباره بتواند جانی در این بازار آشفته بگیرد و به سوددهی برسد؛ حوزه ی وسایل پوشیدنی، اکنون برای بلک بری حوزه ای برای تمرکز نیست و بلک بری اعتقاد دارد که تولید این گونه وسایل، موقعیت کنونی شرکت را بهبود نخواهد بخشید.

لینک مطلب

نظرات  (۳)

  • عبداله احمدی
  • کی دنبال بلک بری میره اخه . این بلک بری هم اعتماد به نفسه خوبی داره ها
  • عبداله احمدی
  • سلام ترنجی جان من یه عکس الان همینی که میبینیو گذاشتم بعد دوباره عوض کردم یکی دیگه گذاشتم ولی بازم همینه که الان هست چرا عوض نمیشه الان روش کلیک میکینم که عوض کنم اون عکس هست ولی اینجا این هست چرا اینجوریه ؟
    بازار ابزار پوشیدنی تا وقتی که قیمتشون وینقد زیاد باشه بنظر من البته اصلا داغ نیست...
    الته نظر من که مهم نیستD;
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی