ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

سریع تر و پاکتر Empluse 2014

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

برامو شرکت آمریکایی که شهرتش را بیشتر مدیون تلاشش برای جا انداختن باتری های الکتریکی در خودرو های مسابقه ای و موتورسیکلت هایش می باشد مدل جدید موتور سیکلت Empluse را با بهبود هایی نسبت به مدل سال قبل رونمایی نمود.در ادامه مطلب از زوایای مختلف در کنار این محصول جدید و جذاب خواهیم بود.

برامو این مدل را در دو تیپ مختلف با نام Empluse و Empulse R عرضه کرده که نسبت به مدل 2013 شاهد تغییراتی مانند کاهش وزن 4.5 کیلوگرمی یک سری ابزار و متعلفات جدید به همراه نسل دوم لاستیک های SportAttack با قیمت پایه 17000 پوند برای مدل Empulse و 19000پوند برای مدل Empulse R می باشد.

سایر تغییرات بسیار اندک هستند و در کل آنچنان تفاوتی بین مدل 2013 و 2014 وجود ندارد.مانند مدل پیشین از یک موتور آب خنک همراه با جعبه دنده 6 سرعت استفاده شده.البته چون وزن کاهش پیدا کرده شاهد عملکرد بهتر موتور در شتاب اولیه نسبت به مدل پیشین و همینطور افزایش سرعت نهایی به 177 کیلومتر خواهیم بود.

از آنجا که این وسیله از یک موتور الکتریکی سود میبرد از نظر اقصادی بسیار مقرون به صرفه است و هر دو مدل از سیستم شارژ سریع بهره میبرند همچنین میتوان این وسیله را با استفاده از پریز برق شهری نیز شارژ کرد.!

دو رنگ جدید زرد و نقره ای هم به مجموعه لیست آپشن ها اضافه شده تا شما در کنار رنگ مشکی و قرمز آنها را انتخاب کنید.که البته این امکان فقط برای مدل Empulse R وجود دارد.

در انتها از شما دعوت میکنیم از مجموعه عکس این هیولای پاکیزه دیدن فرمایید.البته امیدوارم هوس نکنید با سی جی 125 پر سر و صدایتان جوگیر شوید و فکر کنید برامو سوار شده اید!

منبع

اطلاعات بیشتر

مشخصات دو مدل به صورت مجزا 

  • ۹۲/۱۱/۲۹
  • نیما نقی پور

موتور سیکلت

برامو

نظرات  (۳)

خیلی عالی بود. واقعا جای همچین جنس مطلبی حس میشد.
پاسخ:
سپاس دوست عزیز به روی چشم سایت تو مرحله بتا هست و با توجه به بازخورد سعی میکنیم تو آینده بیشتر پوشش بدیم تا تنوع مطلب هم داشته باشیم و به طور حتم این قسمت هم با توجه به علاقه شخصی خودم به ماشین و موتور بیشتر بهش توجه میکنیم 
قبل از اینکه بیان ایران براسون خلافی مینویسند

راستی کسی نمیدونه قیممتش چنده؟

ممنون آقای نقی پور
پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز قیمت برای مدل پایه 17000 پوند  برای مدل R 19000 پوند - تو کشور ما که به طور حتم وجود نخواهد داشت و اگه هم با مجوز بتونید وارد کنید فکر نمیکنم زیاد توجیح اقتصادی داشته باشه - که البته با توجه به قوانین کشوری ما حجم موتور بالای 250 سی سی بدون مجور حق تردد نخواهند داشت 
باحاله هاااااااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی