ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

اخبار کنون در CPPlus 2014

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

CP Plus 2014

همان طور که پیشتر به اطلاعتان رساندیم نمایشگاه CPPlus که به طور تخصصی به فناوری تصویر برداری و عکاسی میپردازد هم اکنون در یوکوهاما ژاپن در حال برگزاریست. در قسمت اول گزارش هایمان از این نمایشگاه به بررسی اخبار پیرامون غول صنعت عکاسی، شرکت نیکون پرداختیم. حال شما را به ادامه این گزارشات پیرامون غرفه غول دیگر این صنعت، شرکت کنون دعوت میکنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کنون غرفه بزرگی در نمایشگاه امسال برای به نمایش گذاشتن DLSR  های حرفه ای، کامپکت های جمع و جور و EOS نوع تصویر برداری سینمایی تدارک دیده است. شما را با تعدادی از سوگلی های جذاب کنون آشنا میکنیم:

PowerShot G1 X Mark II

PowerShot G1 X Mark II دوربینی که کنون تدارکات زیادی برای بیشتر به نمایش گذاشتن آن فراهم دیده و در واقع محلی اختصاصی تزئین شده با درختانی شکوفه دار (البته به نظر مصنوعی!) برای نمایش این دوربین فراهم کرده است که باعث به صف شدن تعداد زیادی از بازدیدکنندگان شده است. دروبین G1 X Mark II نسخه بروز شده ای برای مدل اصلی، GX 1 است که دو سال پیش معرفی شد. این دوربین نسبت به نسل پیشین خود مشخصات سریعتری دارد از جمله بهره بری از لنز 24-120 میلی متری با F2.0-3.9 و حداقل فاصله کانونی کمتر. همچنین این دوربین از سنسور 1.5 اینچی 12.8 مگاپیکسلیCOMS  بهره میبرد. در تصاویر زیر میتوانید نمایی از PowerShot G1 X Mark II و میز نمایش لوازم جانبی معرفی شده برای آن از جمله محفظه ضد آب و فلاش Speedlite را مشاهده نمایید.

 PowerShot G1 X Mark II

PowerShot G1 X Mark II

دوربین EOS 70D، که برای به نمایش گذاشتن سامانه فوکوس خودکار Dual Pixel آن کنون محیط شبیه سازی شده ای از قطار در حال حرکت را آماده کرده است تا حضار با طرز کار این سیستم بهتر آشنا شوند. از دیگر ویژگی های کلیدی آن میتوان به نمایشگرLCD  تعبیه در در پشت آن و سیستم Wi-Fi داخلی آن اشاره کرد.

 EOS 70D

و در اینجا میتوانیم EOS 1200D / Rebel T5 را مشاهده کنیم. از مهم ترین ویژگی های آن میتوان به سنسور 18 مگاپیکسل COMS، پردازنده  DIGIC 4 و سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای اشاره کرد. همچنین این دوربین دارای نمایشگر LCD 3 اینچی، تصویر برداری 1080p و عکاسی پیوسته سه فریم بر ثانیه است.

 EOS 1200D

دوربین Rebel SL1 / EOS 100D، برای آن دسته از خریدارانی طرحی شده است که برای خرید DSLR ها بیشتر به قیمت آن توجه میکنند. این دوربین همراه کیت زوم خود با قیمت 549 دلار از کم گران قیمت ترین (!) های بازار به حساب می آید و همچنین گزینه جذابی برای تازه کار ها!

 Rebel SL1 EOS 100D

و این برای عاشقان زوم و کیفیت؛ PowerShot SX700 HS که دارای لنز 25-750 میلی متری با دیافراگم F3.2-6.9 و همچنین آخرین تکنولوژی پردازنده  DIGIC6 است.

 PowerShot SX700 HS

دوربین SX700  با کنترل دستی نوردهی، Wi-Fi، NFC و با توانایی ضبط ویدیو هایی با کیفیت 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه. این دوربین کامپکت از ماه آینده در رنگ های سیاه ،سفید، قرمز و با قیمت $ 349.99 در دسترس خواهد بود.

 

SX700

دوربین بدون آینه EOS 100D / SL1 نسخه بروز شده EOS M که به واسطه سنسور CMOS  خود فوکوس بسیار سریعی دارد. این دروبین فقط در ژاپن به فروش خواهد رسید.

 

دوربین EOS-1D X برای مدت زیادی به عنوان پرچمدار کنون در بازار شناخته می شد و اما اکنون با بروز رسانی سیستم عامل این دوربین به نسخه 2.0.3 توانایی های مختلف آن از جمله دقت فوکوس خودکار آن را در نور کم بهینه تر شده است. با این بروز رسانی کاربر میتواند کنترل بیشتری روی فوکوس داشته و به گزینه های سفارشی بیشتر و بهتری دسترسی داشته باشد.

 

طراحان این دوربین جلوه ای حرفه ای نیز به آن بخشیده اند. این دوربین بیشتر برای استفاده عمودی ساخته شده است که برای عکاسی های پرتره بهینه تر باشد.

 

EOS-1D C از اقوام نزدیک EOS-1D X منتهی با قابلیت اضافه ضبط تصاویر 4K. در اینجا شاهد تصویر برداری این دوربین از مجموعه واگن های در حال حرکت قطار هستیم.

 

دوربین های عکاسی حرفه ای گزینه جذابی برای تصویربرداری هستند. در اینجا شاهد یکی از دوربین های EOS سینمایی کانن، C-500، با ابزار ویدیوی همراه لنز سینمایی 30 -300 میلی متری درونش هستیم.

 

و بازی با احساسات طرفداران دنیای نور نگاری! یک زوم24-70  میلی متری گران قیمت با F2.8 ! آن هم نصف شده!

 

و در آخر، اگر صحبت از لنز باشد کنون چیز های زیاد برای به نمایش در آوردن دارد از جمله نمایاندن فلوریت، یک ماده معدنی شکننده که کانن از دهه 1960 میلادی از آن برای تولید لنز های بالا رده تله فتو خود استفاده می کند.

 منتظر اخبار بعدی CPPLUSE 2014 باشید.

 منبع

  • ۹۲/۱۱/۲۶
  • رامین راضی

نمایشگاه CPPLUS

عکاسی

نظرات  (۴)

ممنون که اخبار مربوط به دوربین ها رو هم پوشش دادین...و ممنون از اقای راضی بابت این همه زحمت...
من  از این لنزای  30-300 می خوام با  
واقعا جای تشکر داره از نویسندگان ترنجی.
من به تازگی این سایت رو پیدا کردم و به نظر یکی از بهترین سایت ها IT در ایران هست.
به امید پیشرفت سایت.
پاسخ:
درود. 
ممنون از لطف شما.
با حمایت شما خوانندگان عزیز، انشاءالله.
حالا که نیکون و کانن رو پوشش دادید اگه امکانش هست از دوربین های شرکت های دیگه مثله پنتاکس و فوجی فیلم و الیمپوس و سونی حتی و  سایر مارک ها که حضوره پر رنگی داشتن تو این نمایشگاه (که اگه داشتن!) هم یه گزارش اجمالی ارائه کنید!
آخه این عکاس خارجیا از مارکای مختلفی استفاده میکنن
مثه ایران نیس که همه قفل کرده باشن رو نیکون و کانن!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی