ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

گزارش غرفه فوجی فیلم در CPPlus 2014

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ

زمان دوربین های آنالوگ را یادتان هست ؟ حلقه های جادویی را به خاطر دارید ؟ پس حتماً شما هم نسبت به این اسم احساس خاصی دارید"فوجی فیلم" با ما همراه شوید تا نگاهی به غرفه فوجی در نمایشگاه CPPlus 2014 داشته باشیم.

فوجی فیلم با تولید دوربین های بدون آینه جان تازه ای گرفته و به یکی از بازیگران اصلی این رده از دوربین ها مبدل شده بیشترین تلاشش معرفی جدیدترین شاهکارش با نام XT-1 در این نمایشگاه بود.

در اینجا در یک چیدمان جالب هرمی مواجح میشویم که در راس هرم XT-1 با ظاهر کلاسیک و جذابش خودنمایی میکند.

ظاهر XT-1 به حدی کلاسیک است که احتمالاً اگر آن را به پدربزگتان نشان بدهید لبخند میزند و خودش را برای عکاسی آماده میکند!

اما این فقط ظاهر این دوربین نیست که جذاب است در کنار طراحی کلاسیک شما یک بدنه مستحکم و مفاوم در شرایط آب و هوایی متفاوت عکاسی پیاپی و تنظیمات کاملاً دستی به همراه دایره وسیعی از لنز های فوجی شما را همراهی میکند.

یکی از نکات عجیب در طراحی ال سی دی این دوربین محدودیت جا یه جایی مانیتور است که از زوایای مختلف پشتیبانی نمیکند! اگر قبلاً  سابقه کار با یک محصول فوجی را داشته باشید این نکته عجیب را درک میکنید.

زیر پوست این دوربین یک بدنه مستحکم ساخته شده از آلیاژ منیزیم قرار گرفته انگونه هم استحکام آن کاملاً تضمین می شود و هم اینکه وزن دوربین تناسب خود را حفظ خواهد کرد.

منظره یاب این دوربین یکی از بهترین ها در سبک خود است و از 236000 نقطه پیکسل پشتیبانی می کند. در اینجا میتوانید سه عنصر اصلی تشکیل دهنده منظره یاب را در کنار منظره یاب اصلی مشاهده کنید.

این هم سه لنز درشت هیکل برای هیولای لاغر اندام شما!

این هم یک X-E2 که تقریباً زیر پوشش XT-1 گم شده و به چشم نمی آید!

از جمله تفاوت این دو دوربین این است که X-E2 از نمایشگر ثابت استفاده میکند

این هم یک XA-1 در واقع رده پایه دوربین های بدون آینه فوجی برای افرادی که بودجه محدودتری دارند.

فوجی فیلم می گوید به زودی با انتشار یک به روز رسانی نرم افزاری امکان پرینت عکس ها از طریق وای فای روی پرینتر فانتزی SP-1 در اندازه 2در3 اینچ روی یک سری از دوربین ها که از این امکان پشتیبانی میکنند مقدور خواهد شد.

در اینجا یک XA-1 دیده میشود که به این امکان مجهز شده.

این هم یک X20 کوچولو مجهز به لنز 28-112 میلیمتری و دیاف 2 تا 2.8 و طبق انتظار تنظیمات دستی 

FinePix S1 یک سوپر زوم فوق العاده از فوجی فیلم بدنه خوش ساخت و در عین حال جمع و جور به همراه دایره وسیع تنظیم دیاف از 2.8 تا 5.6 و همچنین زوم اپتیکال 50 جای هیچ حرفی نیست.برای عاشقان سوپر زوم از این بهتر امکان ندارد.به خصوص که فوجی چشمان تیز بین این دوربین را با سنسور CMOS 16 مگا پیکسلی مجهز کرده و ال سی دی چرخان آن هم به شدت کاراست و کیفیت بالایی دارد.

این هم یک X100s است که با شاتر قرمز رنگ جذابش در تعداد محدود و فقط برای بازار ژاپن در نظر گرفته شده.احتمالاً پدربزرگان ژاپنی امسال هدایای جذابی خواهند گرفت.

در انتها نیز فوجی یک لنز 24 میلیمتری دیاف 8 که مناسب چهره نگاری با فوکوس نرم است را معرفی نمود که هنوز اطلاع دقیقی از قیمت و زمان عرضه آن در دسترس نیست

نظر شما راجع به غرفه فوجی چیست ؟ شما هم با دیدن طراحی فوجی یاده دوربین های قدیمی خاطره انگیزتان افتادید ؟

منبع

  • ۹۲/۱۱/۲۸
  • نیما نقی پور

نمایشگاه CPPLUS

عکاسی

نظرات  (۱)

بسیار ممنون یه سوال داشتم از مراسم mwc و همچنین رونمایی از s5 پشتیبانی زنده میکنید؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی