ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

فربس


در حال حاضر ارتش الکترونیک سوریه عناوین بزرگی از چند سازمان خبرگزاری را هدف گرفته اند٬ اما این بار خبر از انتشار اطلاعات یک میلیون حساب کاربری سایت Forbes.com می آید. به گزارش  Re/code آنها پیام های متعددی برای تقبل مسئولیت این حمله در حساب کاربری توییتر خود ارسال کرده اند که از جمله ی آنها، اسکرین شاتی از سیستم نشر کننده ی سایت بود که در آن نشان داده شده بود که از حساب یکی از کارمندان این شرکت برای انجام این کار استفاده شده است.

 فربس، این حمله را تایید کرده و دست کارمندانش را برای تعویض رمز عبورشان باز گذاشته است. از آنجایی که رمزهای عبور، هَش شده هستند و به صورت متنی نگه داری نمی شوند، این وضعیت برای کسب و کارهای شخص ثالث امن نخواهند بود. 

سایت فربس هم اکنون به وضعیت عادی بازگشته است، اما شرکت اعلام کرده است که در حال صحبت با متخصصان امر است تا پی ببرد دقیقا در این عمل، چه اتفاقاتی افتاده است. از چند روز پیش که هک شدن Kickstarer اتفاق افتاد تا به امروز، مدیران پایگاه های داده ی شرکت های کسب و کاری، اوقات خوشی را پشت سر نگذاشته اند.

لینک مطلب

  • ۹۲/۱۱/۲۸
  • سینا آرامیان

سرقت اطلاعات

امنیت

هک

نظرات  (۱)

جدیدا خیلی فعال شده این ارتش الکترونیک سوریه

ممنون آقای آرامیان
عبور، هَش شده هستند 

هک؟

پاسخ:
خیر قربان، هَش. جهت اطلاع بیشتر بر روی همون لینک کلیک کنید.
ممنون از دقت نظر شما.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی