ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

اخبار در گوشی GDC 2014

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۰۰ ب.ظ

اگر شما هم به دنیای بازی علاقه مند باشید باید اطلاع داشته باشید که نزدیک به یک ماه دیگر همایش سالانه توسعه دهندگان بازی با نام GDC 2014 برگزار می شود.هرچه به تاریخ برگزاری این نمایشگاه نزدیکتر میشویم زمزمه ها هم بیشتر میشوند.با چند خبر نازک ترنجی در ادامه مطلب مارا همراهی کنید.

در حالی که ما خود را برای برپایی جشن کهن نوروز آماده میکنیم در آنسوی دنیا در شهر سانفرانسیسکو هزاران نفر از علاقمندان صنعت بازی خبرنگاران و توسعه دهندگان منتظر شروع GDC هستند.

این نمایشگاه در تاریخ 17 مارچ ( 26 اسفند ) تا 21 مارچ ( 30 -1 اسفند - فروردین ) برگزار میشود.امیدواریم روز عیدی اخبار خوبی برایمان داشته باشند اما تا شروع تاریخ نمایشگاه کمتر از یک ماه باقی مانده اخباری به دستمان رسیده که نشان می دهد شرکت محبوب Valve که این اواخر زیاد نامش را شنیده ایم بالاخره از کنسول اختصاصی خود با نام Strem Machine رونمایی میکند.

انتظار می رود این دستگاه بازی جدید به سرانجام رسیده و طرح نهاییش رونمایی شود.مطلب پیرامون این کنسول به شدت زیاد شده شایعات فراوانند و انتظارها بیشمار.

از سونی چه خبر ؟

مگر می شود نمایشگاهی مربوط به گیم برگزار شود و سونی را نادیده بگیرد ؟ اممکان ندااره! اینطور که ما شنیده ایم سونی در ان نمایشگاه از Ps Vita باریکتر رونمایی میکند.همینطو عناوین جدید برای آخرین ایستگاه سرگرمی PS4.

البته انتظار میرود سونی از نسل جدید گجت به سرکردنیه خود! HMZ-T1 با قیمت متعادل تر پرده برداری کند.


وقتی که  طرف میدان سونی باشد باید منتظر طرف دیگر هم باشیم.بله بانوی آبی پوش هم بدون شک با عناوین زیاد مانند سونی سعی در جا انداختن کنسول جدید خود را خواهد داشت.تا اینجای کار سونی کمی بهتر عمل کرده اما ماکروسافت هم بیکار نخواهد نشست.احتمالاً سرویس لایو این شرکت با بهبودهایی همراه خواهد شد تا گیمرهای عزیز راحت تر از قبل به انباشتن چربی ها در اطراف شکم مشغول شوند!

با ما همراه باشید.به زودی با اخبار بیشتری پیرامون این رویداد بزرگ مهمان نمایشگرتان خواهیم بود!

بازی های مستقل، عناوین مطرح روز،مینی گیم ها، سخت افزارهای جدید، همه دست به دست هم میدهند تا در تب و تاب عید کمی بیشتر به جیب هایمان بی اندیشیم!

منبع

  • ۹۲/۱۲/۰۱
  • نیما نقی پور

GDC 2014

نازک ترنجی

نظرات  (۳)

چرا لقب بانوی آبی دادید؟

این خودرو ی بخار D: کنسولی مثل xb و ps و... است یا مبتنی بر فضای ابریه؟؟؟؟
پاسخ:
به خاطر قدیمی بودن خب بانوان در این قسمت از ما جلوتر هستن :)) کمی چاشنیه طنز و احترام - استیم ماشین یه نوع پی سی دستکتاپ به حساب میاد که فقط برای گیم طراحی شده از یه نسخه شخصی سازی شده لینوکس استفاده میکنه و البته به احتمال زیاد محتوای دیجیتالش هم میتنی بر اینترنته و زیاد به صورت قیزیکال بازی روی دی وی دی منتشر نمیشه - چون الان چند ساله والو داره از طریق استیم گم های روز رو میفروشه و این ماشن رو هم بیشتر به خاطر موفقیت اون سرویسش داره میسازه - 
  • عبداله احمدی
  • الان یه سیستمی که بازیا رو تقزیبا خوب اجرا کنه کمه کمش 3تومن پول میخواد پلی استیشنم بگیری الان 1750 قیمتشه که هکم نشده بازیاشو هر کدوم 200 تئومنه اخه پول کجاست اخه
    امیدوارم در نمایشگاه اصلی هم خبرای خوبی باشه و عکاس و خبرنگار شما اون رو بخوبی تمام پوشش بده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی