ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

تلاشی دیگر برای حذف رمز عبور٬ این بار جدی تر

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

جایگزینی رمز عبور

شاید قبلا هم مثل این مطلب را شنیده باشید اما این بار این گوگل است که دست بر آن گذاشته و گویا عظم خود را جزم کرده تا علاوه بر کم کردن زحمت خود برای ارایه راه حل های مختلف برای تامین امنیت رمز عبور کاربرانش ٬ راه حل ساده تری را معرفی کند. 

اگر خرید جدید گوگل به ثمر بنشیند ٬ به زودی وارد کردن رمز عبور شما یه سادگی قرار دادن موبایلتان در کنار کامپیوترتان خواهد شد.امروز استارت آپ SlickLogin تایید کرد که به گوگل پیوسته است (هر چند این شرکت در دفاتر محلی گوگل شروع به کار کرده است) تا حق اختراعی را بیاورد که بر پایه تولید صدا با موبایلتان است.

در حالی که اطلاعات زیادی بروز نمی دهند٬ اهداف گوگل مشخص است٬ در حال حاضر گوگل سرویس تشخیص هویت دو پارامتری را به هر کسی ارایه می دهد اما این می تواند ضربه ای باشد بر رمز دهی 6 کارکتری.

این سرویس نیاز به هیچ تکنولوژی جانبی دیگری ندارد و شما به راحتی میتوانید با پخش صدا از موبایلتان ٬رمز عبورتان را وارد کنید. این استارت آپ می گوید :  " در حال حاضر گوگل در حال فعالیت بر روی چیزیست که اینترنت را برای هر کسی امن تر می کند. " ٬ البته به جز در مقابل سگ شما ٬ که می تواند این صدا را بشنود!

منبع

  • ۹۲/۱۱/۲۸
  • سینا عطایی

استارت آپ

Slicklogin

رمز عبور

گوگل

نظرات  (۲)

شاید قبلا هم مثل این را شنیده باشید اما این بار این گوگل است که دست بر آن گذاشته و گویا عظم خود را جزم کرده تا علاوه بر کم کردن زحمت خود برای ارایه راه  حل های مختلف.


مفهوم اصلی این پاراگراف چیه؟
چرا این پست این جوری بود؟
پاسخ:
ممنون
اصلاح شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی