ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

نسخه ی جدید Hangouts برای iOS

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

سرانجام به روز رسانی جدید پیام رسان Hangouts برای سیستم عامل iOS منتشر شد و این، بزرگترین به روز رسانی بعد از اضافه شدن قابلیت تماس صوتی در این نرم افزار (نسخه ی iOS) می باشد. ظاهر این نرم افزار کاملا با iOS7 همخوانی دارد. در ضمن برای iPad ها نیز بهینه سازی شده است، بدین معنا که در iPad ها می توانید به صورت دو ستونه، لیست افراد و مکالمات آنها را مشاهده کنید.

این به روز رسانی، بر روی تمامی این دستگاه ها، از انیمه های چسبنده (شکلک های پیشرفته) نیز پشتیبانی می کند تا کاربران را کمی از پیام رسان های Whatsapp و Facebook Messanger به سمت خود بکشاند. امکان فرستادن ویدیوهای 10 ثانیه ای نیز، برای مواقعی که مخاطب شما آفلاین است وجود دارد.

از دیگر قابلیت جدید در این به روز رسانی؛ اضافه شدن دکمه ای برای فرستادن موقعیت جغرافیایی شما به مخاطبان است. خبر خوب اینکه، این به روز رسانی شما را برای دریافتش معطل نخواهد کرد چرا که امروزه در فروشگاه اپل قرار گرفته است.

لینک مطلب

  • ۹۲/۱۲/۰۹
  • سینا آرامیان

Hangouts

به روز رسانی

اپل

iOS

نظرات  (۱)

  • عبداله احمدی
  • هنگز اوت واسه گوگله نه؟؟ چهقدر سخاوتمنده این گوگل
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی