ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

G2 مینی معرفی شد ٬ بزرگ-مینی !

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ب.ظ


همین چند روز پیش بود که از ال جی G2 mini برای تان نوشتیم . و حالا خودش معرفی شده است ٬ البته قرار بود که در MWC 2014 این را ببینیم اما به لطف ال جی هلند ٬ حالا با آن آشنا می شویم. ال جی به کل مرز ها را از بین برده و مدل مینی پرچمدار خود یعنی G2 را با نمایشگری به اندازه پرچمدار سال پیش خود یعنی Optimus g روانه بازار کرده است ٬ 4.7 اینچ و البته رزولوشنی پایین تر از آن ! یعنی960*540 .

بیایید ببنیم دیگر چه مشخصاتی دارد و در چه نسخه های ارابه شده است؟

ابتدا به پردازنده آن سر می کشیم ٬ جایی که 2 مدل متفاوت وجود دارد . اول اسنپدرگون 400 و دیگری انویدیا تگرا 4i . هر دو مدل 4 هسته ای و با فرکانس 1.2 گیگاهرتز راهی بازار می شوند. 1 گیگابایت رم اما زیاد خبر خوبی نیست ٬ در جایی که اس 4مینی که متعلق به سال پیش است 1.5 گیگابایت رم دارد. مدل های بدون LTE و دوسیم هم موجود خواهد بود.

طراحی همانند G2 است و گویا واقعا ال جی به این طرح خود ایمان دارد. دوربین 8 مگاپیکسلی و باتری 2440 است که با توجه به نمایشگر کم رزلوشن آن ٬ نوید عمر باتری خوب را می دهد. این باتری قابل تعویض توسط کاربر است و مموری هم از طریق کارت حافظه جانبی قابل ارتقا است. خبر خوب اما بهره بردن آن از اندرویید 4.4 یا همان کیت کت است.

این دستگاه ابتدا در روسیه و سپس در خاورمیانه ٬ امریکا لاتین ٬ آسیا و اروپا به بازار عرضه می شود و این خود یعنی شاید کمی ارزان تر باشد. چون این بازار ها مغمولا تلفن های ارزان فیمت را بیشتر می پسندند.

نظر شما درباره این بزرگ-مینی چیست ؟

منبع 

  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • سینا عطایی

G2 mini

ال جی G2 مینی

نظرات  (۱)

نسخه مینیش به اندازه خود g2 ابهت نداره... 

ممنون آقای عطایی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی