ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

کاربردهای زیادی از روبات های کنترل شونده از راه دور یا telepresence robot را دیده ایم . برای چکاب بیماران توسط دکتر ها از راه دور یا برای آموزش از راه دور به دانش اموزان یا حتی دانشجویان.حالا آنها در خدمت هدفی جدید هستند، " گردش در موزه ".به زودی قادر خواهید بود تا " شبی در موزه " خود را با این ربات ها داشته باشید.موزه لندن این گردش را " بعد از تاریکی " نام گذاری کرده است.

بر خلاف فیلم که موزه به زندگی میاد ، ر این نسخه شما موجودات غیر منتظره ای هستید که با استفاده از خدمات یک از 4 ربات موجود در موزه در اطراف چرخ میزنید . بسیار هیجان انگیز و جاسوس-مانند تر از تور های سنتی ! هر ربات با یک چراغ قوه مجهز شده که با عبور شما مثل چراغ قوه های دزدان موزه میدرخشد.بسیار خوب ، از تخیلات پیاده شید و بیاید به هدف این پروژه نگاهی بیندازیم.

کارمندان و طراحان این پروژه می گویند هدف بر انداختن بازدید حضوری ا موزه نیست ؛ بلکه نمایش از نمایی دیگر ، شرایط نوری متفاوت است. گروه آن ها به تازگی جایزه IK را از آن خود کرده اند ، جایزه ای برای مسابقه پروژه های دیجیتالی نوآورانه که موجب افزایش بهره وری عمومی از هنر می شود. آنها مبلغ 60 هزار پوند ا دریافت کرده اند تا رویای روباتیک خود را به واقعیت پیوند بزنند.این پروژه تا پایان تابستان 2014 به بهره برداری می رسد. ویدیو این پروژه هیجان انگیز رو در یوتیوب مشاهده کنید :

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی