ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

فایل های ios 7 خبر از سر درون میدهند … !

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ


مارک گورمن از نویسنده های سایت 9to5Mac.com توانسته با فضو … با کنجکاوی! در فایل های سیستم عامل ios 7 اپل، خبر های جالبی را در مورد Apple tv برای ما فراهم آورد.



مارک گورمن ( Mark Gurman ) از 9to5 با جستجو کردن بسیار دقیق فایل های ios 7، فایل هایی را در بخش مربوط به کنترلر بازی های مخصوص ios 7 یافت که نشانه هایی از AppleTV4.1 در آن دیده میشود.

نشانه هایی که یکی از محصولات جدید اپل، که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده را برای ما به تصویر میکشد. ( بله، باید یاد گرفت … نصف ما هستند ! )


بیایید با آخرین ورژن اپل تی وی یعنی AppleTV 3.2 بیشتر اشنا شویم تا بدانیم قرار است با چه چیزی روبه رو شویم ! 

AppleTV 3.2 از پردازنده A5 اپل استفاده میکند و همچنین دارای ۸ گیگابایت فضای ذخیره غیر قابل دسترس برای کاربر میباشد. حافظه موقت ( RAM ) آن 512 MB هست. همه ی این ها با کارت گرافیک مدل PowerVR SGX543MP4 نیز همراهی میشوند.



بر طبق سنت همیشگی شرکت اپل در نام گذاری، و از آنجا که مدل این محصول از 3.2 به 4.1 تغییر کرده، انتظار تغییرات زیاد در سخت افزار این محصول را داریم. 

حال میتوانیم بگوییم، با توجه به گفته های اخیر تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل مبنی بر ارائه محصولات جدید این شرکت در سال ۲۰۱۴، در صورتی که قرار بر معرفی تلویزیون هوشمند اپل باشد، ( محصولی که به تنهایی، شایعات زیادی را با خود یدک میکشد. ) Apple TV نیز در کنار آن خواهد بود.

آیا باید انتظار معرفی این محصول را همزمان با معرفی آیفون ۶ اپل داشته باشیم یا … خیلی زود تر از آن ؟ شاید این دو محصول قرار است، یک اکوسیستم بی همتا را به وجود آورند ؟ آیا قرار است آیفون و آیپد و آیپاد تاچ اپل در این اکوسیستم نقش یک کنترلر را ایفا کنند ؟ نظر شما چیست ؟


منبع

  • ۹۲/۱۱/۲۲
  • دی.آر نوید

AppleTV4.2

AppleTV

Hardware

iOS 7

TV

Apple

نظرات  (۴)

فقط امید وارم اپل این دفعه روی اندازه نمایشر خاصی پافشاری نکنه -_-

توانسته با فضو … با کنجکاوی! در فایل های !!!!!!!!!!!!!!!

( بله، باید یاد گرفت … نصف ما هستند ! )

-----------------------------------------------------

این توی پرانتز نوشتن یه مقدار . . . .

  • دی.آر نوید
  • منظور از این جملات ، بی احترامی و یا توهین نبوده .
    منظورم این هست که آنها از نظر علم یا امکانات بزرگتر از ما نیستند و ما هم میتوانیم با کمی به قولی فضولی یا کنجکاوی اطلاعات با ارزشی به دست بیاریم .
    در هر صورت اگر حمل بر بی ادبی شده ... معذرت میخوام .
  • حسن ایراهیمی
  • وبسایتت مضخرفه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی