ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

آیا این تصویر نسخه جدید اچ تی سی است ؟

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۳۰ ب.ظ

همانطور که دیروز برایتان نوشتیم HTC تصمیم گرفته اوایل فروردین نسخه جدید پرچمدارش را معرفی نماید و طبیعیست هرچه به تاریخ این رویداد نزدیکتر میشویم اخبار و شایعات هم بیشتر میشوند.مخصوصاً وقتی پای افشاگر معروف evleaks در میان باشد.

در جدیدترین افشاگری evleaks در حساب کاربری توییتر خود تصویری منتشر کرده که طبق گفته لودهندگان محترم آخرین ساخته شرکت HTC که با نام NEW HTC ONE میشناسیمش است.

از نکات قابل تامل در این تصویر استفاده از دو لنز دوربین و همینطور فلاش LED دوگانه در قسمت پشتی دستگاه و همینطور نبود سنسور اثر انگشت چه در پشت . چه در جلو دستگاه می باشد.

طراحی مانند HTC One سبک خاص خودش را دارد و بدنه هم احتمالا مانند ONE خواهد بود.البته امکان دارد که این تصویر کاملاً ساختگی باشد اما طبق چیزهایی که تا الان لو رفته! این طرح زیاد هم دور از دسترس نیست.

شما چطور فکر میکنید؟ آیا اینبار HTC علاوه بر تحسین منتقدین دل مشتری ها را هم به دست می آورد؟


منبع

  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • نیما نقی پور

شایعات

اچ تی سی

نظرات  (۴)

خیلی قشنگه !!!
به نظرم لنز دوگانه خیلی زشته ‏!‏
پاسخ:
اگه جنبه تبلیغاتی نداشته باشه با توجه به شنیده ها نسبت به کارایی ارزش داره ! چون یکی از مشکلات اصلی دوربین های همراه فوکوس کردن درست روی سوژه هست که اچ تی سی اعلام کرده با این سنسور این مشکل رو کم میکنه تقریبن مثل دوربین لایترو و البته اپل هم دنبال گزینه ای مشابه میگرده که ازین فناوری البته با ویرایش خودش تو آیفون ها استفاده کنه 
اصلا  خوشگل نی

ممنون آقای نقی پور
با اولین حقوقم میخرمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی