ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

تیزر رسمی نوکیا و تاکید بر نوکیا X (نورمندی)

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ق.ظ

نوکیا Xنوکیا Xنوکیا X

در ادامه اخبار موبایل اندروییدی نوکیا ٬ نوکیا نورمندی یا احتمالا نوکیا X ٬ این بار به صورت رسمی شرکت نوکیا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo یک سری پست سریالی قرار داده که نکات جالبی را به ما می گوید.به نظر ما این استفاده از شبکه اجتماعی چینی ها خود نشان از بازار هدف نوکیا دارد.

در اولین تصویر منشتر شده که تصویر سمت راست است ٬ همانطور که می بینید 2 میمون ٬ یکی روی درخت و دیگری روی زمین هستند . این شاید به ما بگوید که قرار است 2مدل از نوکیا X معرفی خواهد شد ٬ شاید هم نشان دهنده شروع تازه ای است که به زودی قرار است گسترش بیابد.

در دومین تصویر کمی از سطح به عمق می رود و به ریشه و DNA جدید اشاره می کند ٬ در وسط این DNA جدید هم حرف X را به وضوح با رنگ سبز (اندرویید) می بینیم. و این نشان از ساخته شدن ساختار جدیدی بر مبنای اندرویید خواهد بود.

و در آخرین تصویر منتشر شده .... کمی شاید خنده دار و غم انگیز باشد البته. شاید این نقشه حرکت نوکیا از ابتدا برای رسیدن به گنج بوده ٬ اما در این میان توقفگاه های اشتباهی داشته است. شاید و البته شاید ٬ اولین شروع همان جاوا باشد و دومین توقفگاه سیمبین و سومین میگو و آخرین که کم شباهت به مایکروسافت ندارد ٬ ویندوز فون باشد ٬ حالا در آخرین ایستگاه به X سبز رنگ که به صورت 4 فلش است می رسیم که ایستگاه گنج است. نمی دانم تا چه حد این تحلیل را پسندیدید اما این تحلیل بود که به ذهن ما رسید. تحلیل شما چیست ؟

آخرین تصویر که احتمالا رونمایی رسمی از این اولین ثمره دگراندیشی نوکیا خواهد بود ٬ در تاریخ 5 اسفند ٬ ساعت 8:30 به وقت بارسلون منتشر خواهد شد.

 این تصویر را از ما و evleaks داشته باشید تا بعد از انتشار تصاویر رسمی ٬ تعداد تفاوت های آن را با هم بشماریم !

نوکیا X

مشخصات احتمالی این موبایل را از اینجا بخوانید .

منبع

  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • سینا عطایی

نوکیا X

نوکیا نورمندی

nokia nurmandy

nokia

نظرات  (۲)

اگه پرچمدار اندرویدی بده دو روزه پشت سونیو سامسنگو اچ تی سیو و ال جیو  و بقیه رو به خاک که سهله به هسته زمین میکبه!!!

ممنون آقای عطایی
تحلیل جالبی بود ..
ممنون اقا سینا عطایی ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی