ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

به روز رسانی OS X، رفع نقص امنیتی و FaceTime بهتر

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ق.ظ

همین چند روز پیش بود که به روز رسانی جدیدی برای رفع نقص امنیتی SSL در iOS منتشر شد. امروز نیز، به روز رسانی مشابهی برای OS X ماوریکس عرضه شده است. در لیست تغییرات به روز رسانی به نسخه 10.9.2 صریحا اعلام نشده است که وصله امنیتی SSL را هم قرار است پشتیبانی کند، اما ما در تماسی با اپل، صحت وجود این وصله امنیتی را تایید می کنیم.

این به روز رسانی؛ همچنین، تعداد دیگری از مشکلات کوچکتر امنیتی را نیز وصله می کند. اگر از کاربران ماوریکس نیستید، باز هم اپل به فکر شماست. اپل قرار است که به روز رسانی های خود را برای سایر نسخه های این سیستم عاملش، به فاصله ای کوتاه از انتشار نسخه ی 10.9.2 ارائه دهد. 

ابن به روز رسانی علاوه بر رفع مشکلات امنیتی، ویژگی های جدیدی را نیز به FaceTime می آورد که از جمله ی آنها می توان به تماس صوتی، انتظار تماس از طریق دسکتاپ، و قابلیت بلاک کردن مزاحمان (!) در iMessage اشاره کرد. علاوه بر این، مشکلات کوچکی در قسمت صدا، سافاری و ایمیل را نیز برطرف می کند و می توان گفت که کلا به روز رسانی خوبی است! این به روز رسانی از هم اکنون در دسترس است. 

لینک مطلب

نظرات  (۱)

وای !!! چند مشکل امنیتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی