ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

خب، از دیروز تا حالا کم راجب این گلکسی اس5 سامسونگ سخن نگفتیم. پرچمداری با طعم سامسونگ که اکثر خبرهای MWC و حواشی آن را تا کنون به خود اختصاص داده است. همانطور که می دانید، بخش بسیار زیادی از سخت افزارهای "درونی" سامسونگ، توسط خودش ساخته می شود. از طرفی پردازنده ی اعلام شده ی اس5، از آشپزخانه ی کوالکام قرض گرفته شده است. اما خب، تکلیف آن پردازنده های اگزینوس سامسونگ-ساز چی می شود؟

خب... سامسونگ در این باره اعلام کرد که این گوشی هم -طبق عادت نه چندان دلچسب سامسونگ در این اواخر- در دو نسخه ی 4 هسته ای -که همانی بود که دیشب اعلام شد و همگان دانیم که چیست- و نسخه ی هشت هسته ای اگزینوس با فرکانس 2.1 گیگاهرتز، عرضه خواهد شد.

سال قبل نیز، همین بلا(!) را سر نسخه ی 4 سری کهکشان خود آورد و ما به جز بعضی از تجربیات نامطلوب از نسخه ی اگزینوس، چیز قابل توجهی از آن نسخه ندیدیم. همین جا اشاره کنم که این تجربه ی نامطلوب در اس4، به تجربه ای بسیار خوشایند در سری سوم از نسخه ی نوت این کمپانی تبدیل شد و گمان میکنیم که در اس5 نیز شاید تجربیات خوشایندی باشیم.

نسخه ی LTE -برخلاف سیاستی که برای نوت 3 در نظر گرفته شد- هیچ وقت کره جنوبی را رسما ترک نکرد، و به بازار جهانی وارد نشد. همین پیش بینی را نیز برای اس 5 داریم. باید منتظر بود و دید.

لینک مطلب

نظرات  (۱۱)

  • عبداله احمدی
  • من که دارم دیوانه میشم اصلا معلوم نیست دارن چه غلطی میکنن امسال قافیه رو میباز ه با رقیباش مخصوصا اپل مگر اینکه نوت4 بترکونه تا حالا که همه سریه نوتها سریه اس رو غورت دادن 
    سامی جون این سری ....ی آبم قطعه!!!!!!!!!
    باش که بازم دمپایی پلاستیکی هاتو بخرن!
    S3خوب بود. S4 خیلی داغ میکرد ولی بخاطر خوشنامی S3 و البته تغلب در بنچمارک S4 فروش کرد هرچند بازم انتظارات سامسونگ رو در فروش براورده نکرد.
    ولی S5 نه خودش چیزی برا گفتن داره نه میتونه به S4 تکیه کنه چون هنو ضعفاش تو ذهن همه هس
    دیگه بای بای
  • محمد حسین حسینی
  • چرا گیر دادین به galaxy s5 برین سراغ xperia z2 ببینیم اصلا چی هست؟
  • عبداله احمدی
  • زد2 هم چیز خاصی نداره ولی بدنش قشنگه لا مصب دیگه . ولی از لحاظ نرم افزار که به نظر من مهمترینه خاک پای اس5 هم نیست 
    آخه سونی ادعایی نداره...نقص صفحه نمایششو پوشوند برا همه کافیه
    این سامسونگه که حتی لحظه معرفی اس5 هم مدیرعاملش ادعای نوآوری داشت...کجاس نوآوری؟ تکرار...تکرار...تقلید
    هر چند عاشق سامسنگم اما به نظر خودم گند زد
    اقا سجاد خیلی انگار از سامسونگ عقده داری عزیز.چه با حرص از سامسونگ بد میگه.میدونی افراد تو که تو سایتای ایرانی ریختن در اصل خیلی کم هستید؟؟؟اصلا بگو ببینم این سونی خزی که داری ازش حرف میزنی جز 5 برند پرفروش جهان هم به حساب میادش؟؟؟اولین برند که سامسونگ کبیر هست.دومین هم اپل هست.سومین هواوی.چهارمین و پنجمین هم الجی و هواوی هستن..چی شد؟؟اسمی از سونی نشنیدم.اره چون سونی گوشیاش تو دنیا هیچ حرفی برای گفتن نداره.این ایران هست یک کشور جهان سوم که سونی یکم طرفدار داره.اس4 یکی از بهترین گوشی ها بود.داغ میکرد؟؟اره اکسپریا زد و زد 1 هم برات چنان داغ میکنند که حال کنی.سونی کلا میاد چیکار میکنه.یه طرح رو فقط تکرار میکنه.با همون حاشیه صفحه با همون رابط کاربری جاوا مانند و بقیه مشکلاتش.ولی سامسونگ هر بار کلی نواوری میکنه.میگم دیگه فقط رابط کاربری سامسونگ و قدرت نرم افزاری سامسونگ میارزه به همه سونی ها.اس5 بدون شک یکی از بترین دستگاهای سال 2014 هست مثل هر سال که سامسونگ بهترین هارو میزنه
    اصلاح میکنم.هواوی نه ال جی برای رتبه 5
    سونی رو با سامسونگ مقایسه نکن.سونی رو با هواوی بهتره مقایسه کنی
    من نوت 3 با چیپست اگزینوس دارم رفیقم همین نوت سه اسنپدراگونو داره الان خودش پشیمونه که چرا نسخه اکتاشو نخریده 
    اگزینوس های الان دیگه مثل سری اول نیستن مشکلاتشون رفع شده هم تو مصرف باتری عالی هستن هم تو بازی
    امیرجان یه سر به سایتهای جهانی موبایل بزن با کوچولو زبان انگلیسی میفهمی من چی دارم میگم.
    اونوقت عمق فاجعه سامسونگ میفهمی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی