ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

کوچک اما پر ظرفیت! با حافظه جدید سن دیسک

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ب.ظ

سن دیسک سازنده مطرح و خوش نام حافظه های جانبی در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا از جدیدترین و البته پرظرفیت ترین و البته بازهم کوچکترین حافظه جانبی خود رونمایی کرد.

این حافظه با ظرفیت 128 گیگابایت برای استفاده در دستگاه های مجهز به اسلت اس دی در نظر گرفته شده  ( که شامل طیف وسیعی از دوربین های عکاسی و گوشی های موبایل و... میشود ) تا خیال شما را بابت داده های حجیمتان راحت راحت کند.

به این ترتیب شما میتوانید فیلم های با کیفیت بالا را به راحتی روی گوشی یا تبلت خود مشاهده کنید و یا تعداد بسیار زیادی عکس با کیفیت بالا با دوربین خود تهیه کنید.

تصور کنید که دوربین شما با فرمت 4k چه حجم عظیمی برای ذخیره ویدئو نیاز دارد اما حالا با خیال راحت میتوانید از صحنه مورد علاقه تان فیلمبرداری کنید.

شاید جالب باشد بدانید که در سال 2004 یعنی ده سال پیش ما شاهد رونمایی از حافظه های 128 "مگابایتی" بودیم و حالا بعد از ده سال این ظرفیت 1000 برابر شده! ( اما جیب ما انقدر پیشرفت نداشته! )

سرعت نوشتن اطلاعات روی این حافظه پر ظرفیت 45 مگابایت بر ثانیه است در بالاترین کلاس ( 10 )  و با قیمت 199 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

آری حالا که موبایل های جدید به دوربین های پیشرفته تر مجهز شده اند،حالا که حجم داده ها به شدت افزایش پیدا کرده نیاز به چنین حافظه هایی بیش از پیش حس میشد.

سن دیسک در بهترین زمان ممکن از این حاقظه رو نمایی کرد.دوستداران آیفون هم نگران نباشند.این حافظه از محصولات اپل پشتیبانی نمیکند!

منیع

  • ۹۲/۱۲/۰۵
  • نیما نقی پور

سن دیسک

نمایشگاه MWC 2014

نظرات  (۱)

  • عبداله احمدی
  • جیب ما انقدر پیشرفت نداشته !! اخ گفتی . تازه اگه جیبمونم پیشرفت داشت همه چیز چندین برابر شد و باز هم از جیب ما جلو زد . هنوز که گوشیا از 128 پشتیبانی نمیکنن. میکنن؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی