ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

بسیار وسوسه انگیز است که تصور کنیم ادوارد اسنو-دن طی یک عملیات غیر ممکن ضربتی اطلاعات NSA را جمع آوری کرده ، اما ، حالا به نظر می رسد که او تلاش خاصی هم برای این جمع آوری انجام نداده است.

به گفته مقامات امنیتی در مصاحبه ای با نیویورک تایمز ، ادوارد اسنو-دن برای جمع آوری اطلاعاتی که می خواسته از یک خزنده استاندارد وب استفاده کرده ،ابزاری که وب سایت ها را برای موتور های جستجو فهرست می کند.او تنها به وارد شدن به سیستم نیاز داشته تا تمام استحفاظات داخلی را دور بزند.

از آنجا که NSA مرزبندی داخلی ندارد تا از دزدی های داخلی جلوگیری کند ،ظاهرا خزنده ها می توانسته اند همه چیز را جمع آوری کنند و دفتر هاوایی اسنودن که دز آن ربات ها اطلاعات را جمع آوری می کردند پایش نشود.چه این توجیه جمع آوری اطلاعات را که سازمان جمع آوری اطلاعان NSA بیان کرده ، برای لو رفتن اطلاعات را باور کنیم ؛ چه نکنیم ، آن ها خود را برای این لو رفتن اطلاعات سرزنش می کنند.

منبع

  • ۹۲/۱۱/۲۰
  • سینا عطایی

nsa

web search tools

snowden

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی