ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

جزئیات تفاوت ها را رقم می زند ٬ جزئیات سونی .

این شعار سونی در ویدئو تبلیغاتی پرچمدار جدیدش است. پرچمدار جدید سونی ٬ اکسپریا زی 2. به طور معمول روزی که سامسونگ پرچمداری از خود معرفی کند ٬ بدون استثنا تمام اخبار آن روزها تحت الشعاع قرار می گیرد. دیروز ٬ 5 اسفند سونی ٬ نوکیا و اچ تی سی محصولاتی را معرفی کردند که تقریبا همه آنها در هیاهوی خبری سامسونگ خیلی کمرنگ شدند ٬ اما حالا وقت آن است که مروری بر معرفی های روز 5 اسفند داشته باشیم. بیایید ابتدا نگاهی بر سونی اکسپریا زی 2 یا همان زد 2 بیاندازیم.

بیایید به جزئیات سونی اکسپریا زی 2 ٬ که به عقیده سونی باعث متفاوت بودن پرچمدارش با دیگران می شود نگاه کنیم.

سونی معتقد است که برترین دوربین عکس برداری و فیلم برداری را در یک دستگاه ضد آب دارد. ادعای آن ها پر هم بیراه نیست. آنها در بین موبایل های اندرویید و تقریبا در بین همه پلتفرم ها (به جز نوکیا لومیا 1020 و 1520) بزرگترین سنسور تصویر را دارند و رزلوشن عکس برداریشان هم 20.7 مگاپیکسل است که جزئیات فراوانی را برای شما ثبت خواهند کرد. ( 1/2.3 اینچ سنسور تصویر)

 

همینطور فیلم برداری با رزولشن 2160p یا همان 4K را در زیر آب به ارمغان می آورد. (البته بعد از معرفی گلکسی اس5 حالا تنها این دو هستند که این قابلیت را دارند.)

 

 

به لطف پردازنده اسنپدرگون 801 هم حالا با رزولشن 720p یا همان HD ٬ می توانید ویدیوهایی با 120 فریم بر ثانیه ضبط کره و آن ها را با سرعت آهسته نگاه کنید و به دقت ببینید آنچه را که روی داده است.

 

 

سونی همچنان سعی در بهتر کردن نمایشگر های خود دارد و در زی2 تمام سعی خود را کرده است تا نسبت به زی 1 نمایشگر بهتری را ارایه کند. هنوز معلوم نیست دقیقا چقدر پیشرفت داشته است اما می دانیم که از نوع ترایلومنیوس است و موتور نرم افزاری X-Reality هم به پردازش تصویر کمک می کند.

 

 

با تکنولوژی حذف نویر و هدفون های با کیفیت سونی می توانید از کیفیت صدا لذت ببرید و دقیقا همان را بشنوید که می خواهید. (ما هنوز نمی دانیم این هدفون به صورت پیش فرض همراه با زی2 عرضه می شود یا خیر)

 

 

سونی مدعی است که برای شما بهترین لوازم جانبی را فراهم آورده است و شما می توانید یا آنها بهترین تجربه کاربری را داشته باشید. به طور مثال با SamrtBand فعالیت های ورزشی خود را ثبت کنید.

 

 

 

سونی هم به هر حال می خواهد تا خیل عظیم دارندگان آیفون اپل را متعاقد کند وقت کوچ کردن است ٬ و برای این منظور نرم افزاری ساخته و در وبسایت خود آن را معرفی کرده است.

 

 

و این بود اکسپریا زی 2 ٬ آیا آن را می پسندید ؟ اگر اطلاعات سخت افزاری آن را از یاد برده اید ٬ از اینجا بخوانید.

 

 

 

منابع : 1 | 2

  • ۹۲/۱۲/۰۶
  • سینا عطایی

sony Xperia Z 2

سونی اکسپریا زی2

نظرات  (۷)

  • عبداله احمدی
  • زی2؟!!!!! به ژاپنی میشه زی؟؟؟
  • عبداله احمدی
  • جز زیبایی هیچ برتری نسبت به اس5 و حتی نوت3 نداره. نوت3 ان 9005 فیلمبرداریه 4k داره ولی زیر اب نمیشه . اگه امکانات اس5 رو تو بدن زی2 به قول شما بزاریم دیگه تمومه
    به نظرم اگر صفحه نمایش زی 2 را در نظر نگیریم از گلکسی اس 5 بهتره..کاشکی سامسونگ یکم رو طراحی بیشتر کار میکرد.
    سونی یه مشکلاتی داره که اصلا با سامسونگ قابل مقایسه نیس برای همینم تو امار جهانی اصلا به حساب نمیاد.حاشیه صفحه گوشی بسیار زیاد هست وزن زیاد گوشی هاش.رابط کاربری جاوا مانند که اصلا قابل تحمل برای کسی که اچ تی سی و سامسونگ داره نیس.دوربین هاش معمولا بازی با اعداد هست.هنگ و داغ کردن و حاشیه کم صفحه نمایش.عدم وجود نواوری در محصولات هم یکی دیگر هست.همچنین سونی زود به زود گوشی هاشو معرفی میکنه که هر 6 ماه یک گوشی میده و خیلی موارد دیگه.بدون شک اس5 خیلی بهتر هست از زد 2 سونی
    امسال اگه اتفاق خاصی نیوفته ستال سونی خواهد بود...
    امسال سال سامسونگ هست
  • حمیدرضا ریزوندی
  • سونی خیلی خوب عمل کرد دمش گرم.
    دوربین، باتری، صفحه نمایش که ips هست، وزن سبکتر و ضخامت کمتر نسبت به زد وان.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی