ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

تبلیغات هوآوی

استفاده از سیری برای تبلیغات رقبا مورد جدیدی نیست ٬ اما این بار این هوآوی است که با سیری اپل و سامسونگ را هدف قرار داده تا برای معرفی خود در MWC 2014 گرد و خاکی به پا کند. در ویدیو می بینیم که ...

در این ویدیو یک تلفن سفید بدون دکمه و برند می بیبینم که البته پر واضح است که منظور هوآوی ٬ آیفون است. دارنده آن از دستیار صوتی که خب این جا همان سیری است می پرسد که : " قرار است در نمایشگاه بارسلون چه اتفاقی روی بدهد ؟٬ یک مورد هیجان انگیز به من نشان بده "

اولین چیزی که هوآوی در تبلیغات نمایان می کند ٬ تبلت جدید است " باتری عظیم " و " طراحی نازک و زیبا " دارد. در این حین تصاویر زیادی بر نمایشگر پدیدار می شود که تقریبا شناسایی آن ها غیر ممکن است.

 

دستیار صوتی شبیه سیری دستگاه بعدی را که معرفی می کند یک تلفن هوشمند است با " یک دوربین جلو شگفت انگیز "  . حالا هم وقت یک طعنه دوباره به اپل است ٬ " و یک چیز دیگر .... " (به یاد استیو جابز) ٬ حالا سومین دستگاه این تبلیغات معرفی می شود ٬ یک تبلت برای سرگرمی که پشتیبانی از " نسل بعدی اینترنت همراه LTE " را هم به همراه دارد.
در پایان دارنده دستگاه شبیه آیفون می پرسد که این دستگاه ها را " Some Song " کنایه به سامسونگ یا " fruit " کنایه به اپل ٬ معرفی خواهند کرد ؟ دستیار پاسخ می دهد : " نه ٬ آن ها هوآوی هستند ٬ به نظر می رسد بار دیگر قرار است دنیا را شگفت زده کنند. "
 
تا چه حد این نوع تبلیغات را می پسندید ؟

نظرات  (۴)

فک کردی خیلی باحاله اینجوری به اپل توهین میکنه.
چینی ها  فقط بلدن کپی کنن
خلاقیت ندارن
هواوی همددم دراورده اما خی شیوه تبلیغاتی جالبیه اما سنگینیه یه شرکت به اینه که به بقیه توهین یا اشاره اینکنه 

ممنون آقای عطایی
:-(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی