ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ترنجی

اخبار دنیای فناوری

ریموت کنترل جدید برای X-box One

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰ ب.ظ

ریموت کنترل جدیدی برای کنسول ایکس باکس وان طراحی شده و به زودی برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

کنسول ها دیگر مانند سابق صرفاً جنبه گیمینگ ندارند.کارهای دیگر را هم برای شما انجام می دهند.علاوه بر اینکه می توان با آنها به بازی کردن پرداخت ابعاد دیگری از سرگرمی را هم پوشش میدهند.و البته پوشش دادن این ابعاد که شامل تماشای فیلم های با کیفیت بلو-ری گشت و گذار در اینترنت،شنیدن موسیقی و.... با کنترلری که جهت بازی تدارک دیده زیاد جالب نیست.

خب پس چاره چیست ؟ مایکروسافت جهت رفاه حال بیشتر گیمرهای بیخیال از دنیا و البته کمی سرکیسه کردن مشتری های عزیز ، ریموت کنترل جدیدی برای کنسولش تدارک دیده که آن را تا ماه آینده با قیمت 24.99 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

از نکات قابل اشاره باریکتر شدن این ریموت نسبت به مدل مشابه ایکس باکس 360 است و همچنین تعداد کمتر دکمه ها بر روی کنترلر جهت سهولت در انجام وظیفه.

انتظار میرود این کنترلر بتواند با سرویس لایو همخوانی کاملی داشته باشد،بتوان با آن اشراف کاملی به محیط ویدئو و تصاویر داشت و البته از سرویس هایی نظیر فاکس،نت فلیکس و هیولو هم پشتیبانی خواهد کرد.

منبع

  • ۹۲/۱۲/۰۱
  • نیما نقی پور

کنترلر

اکس باکس

نظرات  (۳)

پس کی قالب نهایی رو میدید؟ امکانات جدیدت کی اضافه میشه؟ بخش طبقه بندی موضوعی خیلی شلوغه؟

پاسخ:
دوست عزیز ما امروز ٬ 20مین روز فعالیتمان است. این سایت که پیش روی شماست تنها 20 روز است که از صفر فعالیت خود را شروع کرده است.
ما تمام تلاشمان اول بر ارایه محتوا معتبر و با کیفیت گذاشته ایم.قالب هم همانطور که قبلا گفتیم ٬ در حال حاضر خیلی از اهداف ما را ارضا می کند ٬ اول تمرکز بر محتوا ٬ دوم سادگی و سبکی ٬ سوم مناسب برای دستگاه های همراه. ما بر روی قالب و سیستم نظرات پیگیرانه در حال تلاش هستیم و به امید خدا در ماه های آینده رو نمایی خواهند شد. اگر سایت های هم محتوا ما را در ابتدای راه خود بررسی کنید ٬ متوجه می شوید رشد ما انفجاری بوده است. تمام تلاش مان را بر بهتر شدن همواره داریم و متوقف نخواهیم شد ٬ شما هم با همراهی تان ما را دل گرم کنید.
بنظر من بدرد گیمنرای تنبل تو خونه میخوره
برای xbox360 il  هست؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی